Gastric Balloon/Slankeoperasjoner

MissPiggy

Forelsket i forumet
Hei!

Er det noen her inne som har slankeoperert seg? Noen som vil fortelle hvilken operasjon dere har hatt og litt erfaringer og resultater?

Jeg har sett litt på en Gastric Balloon, for det virker som om det hadde passet fint for meg. Men jeg har ikke hørt så mye om det før. (Her står det litt om hva en gastric balloon er http://overvekt.net/index.php?id=1040 )
Vil gjerne høre erfaringer om noen har utført dette eller en annen slankeoperasjon!:)
:anyone

Håper noen har prøvd ballongen som svarer deg, har lest endel om det før. Virker som den perfekte metoden for meg, bortsett fra at jeg er redd jeg kan få angst av tanken på å ha den inni meg... Egentlig rart metoden ikke er omtalt mer i grunn. - Skal følge med her! =)

Vurderte den selv, men fant ei side hvor jeg leste om så mye negative erfaringer at jeg slo det fra meg... Bare søkte litt rundt på nett etter erfaringer jeg da..

Sikker fin for de som vil ha den altså, men jeg var usikker fra før, da ble jeg bare mer usikker. Og da vil jeg virkelig ikke betale så masse for noe jeg ikke er sikker på.

Håper noen her inne har bedre svar til deg :)

Håper noen har prøvd ballongen som svarer deg, har lest endel om det før. Virker som den perfekte metoden for meg, bortsett fra at jeg er redd jeg kan få angst av tanken på å ha den inni meg... Egentlig rart metoden ikke er omtalt mer i grunn. - Skal følge med her! =)

Ja syns det er rart jeg ikke har hørt mer om den siden den er "trygg" i forhold til de andre og siden det ikke er kirurgi :)

Vurderte den selv, men fant ei side hvor jeg leste om så mye negative erfaringer at jeg slo det fra meg... Bare søkte litt rundt på nett etter erfaringer jeg da..

Sikker fin for de som vil ha den altså, men jeg var usikker fra før, da ble jeg bare mer usikker. Og da vil jeg virkelig ikke betale så masse for noe jeg ikke er sikker på.

Håper noen her inne har bedre svar til deg :)

Ja man blir nok lett negativt påvirket om man er usikker. Dårlige erfaringer går rett gjennom meg for jeg fokuserer sånn på at det skal funke! Hehe.

Jeg har hatt Gbp og angrer ikke ett sekund...
Men jeg har overhodet ingen plager, spiser greit, tåler alt..
Jeg blir bare litt fortere luftig og tarmene brumler mer enn normalt...
Ellers føler jeg meg ikke operert i det hele tatt og kiloene bare RASER av meg :D

Jeg har hatt Gbp og angrer ikke ett sekund...
Men jeg har overhodet ingen plager, spiser greit, tåler alt..
Jeg blir bare litt fortere luftig og tarmene brumler mer enn normalt...
Ellers føler jeg meg ikke operert i det hele tatt og kiloene bare RASER av meg :D

Så herlig! Har så veldig lyst til å få litt slankehjelp. Kjekt å høre at du nyter tiden etter operasjonen nå da :D

Back
Topp