Gassmaske?

Snekkerdama

Andre møte med forumet
Hei, vil skrive mitt første innlegg :)

Eg er 8+4 veker på vei og har ein heil del ting eg vil ha gjort ferdig med oppussing og hobby.
Skal pusse opp et hobbyrom/gjesterom og fekk lagt først strøket med grunning i sommar før eg blei så slapp og demotivert, fann så ut at eg er gravid! :) Kjøpte også inn kjemikaliar til trearbeid i den perioda, kunne då bruke dei i eit godt ventilert rom. Men, no tør eg ingenting, og ikkje klarar eg luktene heller. :hungover:

Kjøpte ei "gassmaske" på biltema, men får ikkje puste (!) i den. Er tett i nasa, har lavt blodtrykk og plutseleg så dårlig kondis at det er flaut. Orkar max 5 min med den maska på.

Nokon som veit om ei god maske som ikkje kostar skjorta? Har ikkje lyst til å gi opp alt no, kan spørre svigers om å male rommet, men vil ikkje fortelle det enno og eg vil ha det gjort nuh!

Hjelp??

Så bra du tar hensyn når du jobber med kjemikalier :)
Til vanlig maling trenger du nok ikke gassmaske (les på boksen), men så du skreiv kjemikalier. Les på spannet om det er behov for maske på de, evt ring butikken det ble kjøpt og hør :)
Har ikke tips til maske, men bare husk å sjekk at det et gassmaske og ikke partikkelmaske/støvmaske.

Og et anna tips.. kanskje vente til du føler deg litt bedre om det ikke er hast? :) ingen vits i å presse seg selv om det ikke er hastverk :)

Back
Topp