Gaskluter eller frottekluter?

Rugerpåape2

Elsker forumet
Hva bruker dere mest med de små? Fikk litt av begge i babyshower, og sitter å lurer på hva jeg burde kjøpe flere av.. Hva bruker dere de forskjellige til?

Vi har en kombinasjon, det som er felles er at det er små alle sammen og vi bruker de til å tørke over hender og ansikt.

Vi holder alltid stumpen under vasken når vi skifter bleie og bruker små håndklær til å tørke. De små man får kjøpt på IKEA i farger.

Ellers så har vi vanligvis hatt et stort forbruk av gulpekluter :)

Vi har en kombinasjon, det som er felles er at det er små alle sammen og vi bruker de til å tørke over hender og ansikt.

Vi holder alltid stumpen under vasken når vi skifter bleie og bruker små håndklær til å tørke. De små man får kjøpt på IKEA i farger.

Ellers så har vi vanligvis hatt et stort forbruk av gulpekluter :)
Kanskje ikke dumt å kjøpe noen små håndklær til baby nei.. Ikke bare sånne til etter man har badet[emoji4][emoji106]

Jeg hadde en del små gasskluter til storebror men brukte de sjeldent for jeg likte de ikke.

Brukte frote til å vaske han med og gulpekluter/ store gasskluter til gulp.

Og slike tørre engangs til bæsjebleier.

Jeg hadde en del små gasskluter til storebror men brukte de sjeldent for jeg likte de ikke.

Brukte frote til å vaske han med og gulpekluter/ store gasskluter til gulp.

Og slike tørre engangs til bæsjebleier.
Okay, har tenkt det samme med store gaskluter, frotté og de tørre engangs til bleier(eller spyle under springen)

Får se om jeg liker å bruke de små, har fått en del av dem så får bare prøve og se[emoji4] hemler legge de vek hvis de ikke er noe.. Er jo førstegangs så vet ikke ennå hva jeg kan trives med å bruke.. [emoji23][emoji4]

Back
Topp