Garnkrise!! Har noen dette garnet??

Bare Kari

Forumet er livet
Jeg driver og strikker en blånisselue av et stort blått "julegarnnøste" fra Europris! Nå har jeg igjen bare LITT av lua, kanskje 4-5 cm og er TOM for garn! Ikke har de mer på Europris heller[:(]

Noen som har dette garnet???

Jeg ahr kjøpt endel garn på europris, så kan sjekke om jeg har det. Har du bilde? Har null peiling på navn og sånn..

ORIGINAL: smash

Jeg ahr kjøpt endel garn på europris, så kan sjekke om jeg har det. Har du bilde? Har null peiling på navn og sånn..

Det er sånne spesielle SVÆRE garn som kom nå til jul. Røde og blå. Det er det blå jeg trenger. Julegarn eller noe het det.

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: smash

Det er sånne spesielle SVÆRE garn som kom nå til jul. Røde og blå. Det er det blå jeg trenger. Julegarn eller noe het det.

Åå, da har jeg dessverre ikke[:(]

hm...har europris her.. kunne sjekket for deg viss du vil? jeg har bare av det røde selv desverre[&o]

kan se i morgen jeg og!

Tusen tusen takk dere!! Det er å være nesten ferdig med noe jeg har brukt så lang tid på og så får jeg aldri gjort det ferdig..[&o]

kan se i morra jeg også om ingen andre finner..

Send meg en PM før onsdag morgen dersom ingen får tak i. Jeg kjører forbi to europrisbutikker den dagen, og kan evnt innom å se om de har garnet.

Så snille dere er!:) håper virkelig noen får tak i!

Back
Topp