Garn

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg har litt lyst til å strikke litt igjen, men da trenger jeg garn. Jeg har tykke pinner, og ønsker et tykt garn. Tror det er størrelse 10 eller 11 om jeg ikke husker helt feil. Klarer ikke å strikke med vanlig tynt garn, mister motivasjonen. I tillegg får jeg veldig lett krampe i fingrene av å strikke.

Jeg har strikket med et tykt garn før, men det klødde en del. Jeg vil strikke et skjerf, derfor ønsker jeg et garn som ikke klør.

Finnes det et slikt garn, som er både tykt og kløfritt?

Drops cloud og drops polaris kan strikkes på store pinner. Det samme gjelder Sandnes easy. Men gå inn på nettsidene deres så kan du lese mer om dem der. :)

Jeg har ofte strikket med dobbel tråd når jeg har strikket med så store pinner :) men husker selvfølgelig ikke helt pinnenr og garn nå... Du har ikke en strikkebutikk i nærheten du kan stikke innom å be om hjelp? :)

Drops cloud og drops polaris kan strikkes på store pinner. Det samme gjelder Sandnes easy. Men gå inn på nettsidene deres så kan du lese mer om dem der. :)

Jeg har ofte strikket med dobbel tråd når jeg har strikket med så store pinner :) men husker selvfølgelig ikke helt pinnenr og garn nå... Du har ikke en strikkebutikk i nærheten du kan stikke innom å be om hjelp? :)

Jo, men jeg har en tendens til å kjøpe på impuls så det er greit å planlegge litt på forhånd nå. Tusen takk for tips, skal sjekke dem ut :-)

Jo, men jeg har en tendens til å kjøpe på impuls så det er greit å planlegge litt på forhånd nå. Tusen takk for tips, skal sjekke dem ut :-)
Hehe... Jeg er motsatt... Ingen ting er liksom helt perfekt... Så får aldri kjøpt noe liksom :)

Nå har jeg sjekket ut de du anbefalte, og har forelsket meg i Drops Polaris :D Må se litt mer selvsagt, men nå vet jeg hva jeg skal spørre etter :D

Drops Peak ser også spennende ut. Bare 30% ull, men da er det kanskje gjerne ikke så lett at man klør? Spennende dette :D

Back
Topp