Garn og e-bay!

smash

Forumet er livet
VIP
Er det billigere å kjøpe garn på e bay? Om det er det, skulle vi tatt en spleiseshopping der?[:D]

vet ikke.. Men om noen vil, så har vi mulighet til spleiseshopping hos viking garn.. Men da må vi kjøpe minst 1 kilo i hver farge. Det er 20 nøster.

ORIGINAL: Pijah

vet ikke.. Men om noen vil, så har vi mulighet til spleiseshopping hos viking garn.. Men da må vi kjøpe minst 1 kilo i hver farge. Det er 20 nøster.

Ok, er viking et bra garn eller? Er ikke helt inni navn på garn og sånt enda..
Hvor mye blir det på hver da? Jeg har kjempelyst, men har ikke mange hundre å bruke på garn nå, men om det ikke blir så dyrt så:)

Jeg har NULL peiling på e bay, så får ikke sjekket priser og sånn, men kanskje noen andre vil kikke litt?

vanskelig å sammenligne, for det er jo ikke samme garnet..
Men jeg skal se om jeg finner igjen samkjøp-tråden jeg la ut på salgsforumet for lenge lenge siden.. Var ikke nok interesse da, til at det ble noe.. Men der står alle prisene i hvert fall.

Viking har forresten alt mulig av garn, så man kan få det man vil. [:)]

ORIGINAL: Pijah

vanskelig å sammenligne, for det er jo ikke samme garnet..
Men jeg skal se om jeg finner igjen samkjøp-tråden jeg la ut på salgsforumet for lenge lenge siden.. Var ikke nok interesse da, til at det ble noe.. Men der står alle prisene i hvert fall.

Viking har forresten alt mulig av garn, så man kan få det man vil. [:)]

Så snilt av deg!![:D]

Personlig synes jeg ikke at eBay er plassen å kjøpe garn, med porto går gjerne vinninga opp i spinninga..
(Unntaket er garn som i utgangspunktet er veldig dyrt, har bla. handlet Sublime garn ganske mye rimeligere fra England)

Jeg vil anbefale dere å ta en titt på http://www.yarn-paradise.com/
Har handlet masser derfra, og det kommer levert på døra i løpet av noen få dager[:)]

Back
Topp