Gardinstenger???

Lena0208

Blir kjent med forumet
Hei [;)]
Vi holder på å bygge nytt hus, Hedda fra Overhalla. Vi kommer nok til å ha en litt romantisk stil, hvilke gardinstenger ville dere ha valgt? Veggene er hvite [;)]Jeg er så usikker, mens mannen helst vil ha sorte gardinstenger.... Setter stor pris på svar [:)]

Ville ihvertfall IKKE hat sorte...[8D]
Har hvite selv, liker godt at de ikke dominerer sånn. Syns svarte ofte tar oppmerksomheten bort fra selve gardinene... Blir så stramt om man skal ha det lyst ellers..[&:]

Hadde hatt mye svart vi om mannen skulle bestemt..[8D]

ORIGINAL: sånja

Ville ihvertfall IKKE hat sorte...[8D]
Har hvite selv, liker godt at de ikke dominerer sånn. Syns svarte ofte tar oppmerksomheten bort fra selve gardinene... Blir så stramt om man skal ha det lyst ellers..[&:]

Hadde hatt mye svart vi om mannen skulle bestemt..[8D]

jeg har også lyst på hvite. Er redd mannen syns at jeg bestemmer for mye, men er så enig med deg [;)]. Hva er det med menn og svart????????

Absolutt hvite..... mine er hvite fra princess med diamant knott i enden...

Men hva er det med menn og legge seg oppi gardinstangvalg da...[8D][8D][8D]

Jeg bare kjøpte de jeg ville ha, men de er jo 6 år gamle nå..

Alltid syns det er stygt med svarte jeg da...[8D][8D]

Nei, bare kjøp de du vil ha når du ikke har han med deg. Han gidder vel neppe tilbake og bytte de??[8D]

enig med de andre her HVITE!!! uten tvil[:)]

Tusen takk for så mange svar [:D]. Det blir HVITE, ga mannen litt vin igår og tenkte vi skulle diskutere litt, men da sa han bare: Du får bestemme interiøret [;)]. Så da har jeg frie tøyler til alt [:D]

ORIGINAL: Nøtteliten81

Kan vi få se bilde? Er også på jakt etter gardinstenger nå, og dette hørtes veldig fint ut. Er også enig med de ovenfor at svarte blir det IKKE!!! Selv om mannen liker det best da..Ja, hva er det med menn og svart?? hehe

ORIGINAL: juliann

ORIGINAL: Nøtteliten81

Kan vi få se bilde? Er også på jakt etter gardinstenger nå, og dette hørtes veldig fint ut. Er også enig med de ovenfor at svarte blir det IKKE!!! Selv om mannen liker det best da..Ja, hva er det med menn og svart?? hehe

Litt mørkt nå men:
[/image] [/image]

Kjempefint :) hmm, tror jeg må en tur på princess å kikke ja [:D]

ORIGINAL: Lena0208

Hei [;)]
Vi holder på å bygge nytt hus, Hedda fra Overhalla. Vi kommer nok til å ha en litt romantisk stil, hvilke gardinstenger ville dere ha valgt? Veggene er hvite [;)]Jeg er så usikker, mens mannen helst vil ha sorte gardinstenger.... Setter stor pris på svar [:)]

Hei etter at huse til mamma brant ned til grunn i påsken har de nå bestemt seg for hedda fra overhalla så der for lurer jeg på om dere er kommet langt og om du evt har noen bilder du kan vise frem....

ORIGINAL: Lena0208

Hei [;)]

Lurer på om dere er kommet langt i byggingen og om du evt har noen bilder og dele med meg. Mamma skal få nytt hus etter alt brant ned i påsken og hun skal og ha hedda... hadde vært koselig og se noen bilder..

Til spørsmålet svarer jeg hvite

helt klart LYSE!!! ikke finn på å ha svarte, da ser man bare de sorte stengene[8D]

Gardinstenger på HALV PRIS hos JYSK denne uken[:D] Kjøpte til hele huset idag, ble hvite med litt gull på til stuene, kjøkken og søv/stål til soverommene..

Back
Topp