M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er bredere nederst enn hvordan de henger øverst. ut mot veggen som du sierSkjønner ikke helt hva du mener?
Er det kanten ut mot veggen nederst? Eller at de går ut i rommet?
Kanskje jeg bare må gjøre de bredere ja. Ville bare ikke dekke til så mye av vinduet.Våre gardiner i stuen gjør også det, pleier bare å dra de lenger utover i toppen. Da ender de med å henge rett. Men kan nok hende det finnes noen andre triks![]()
DET var veldig lurt!! Skal gå og prøve det med en gang!Sniker litt fra april jeg...jeg pleier å dra gardinstanga litt mer ut og så gjøre de litt bredere øverst... Dermed tar du mer av veggen istede for vinduet
trenger jo ikke mange cm på hver side for at de skal bli rette
![]()
Hvis det er dette som er problemet så kan man kanskje feste på noen sånne "duk-vekter", sånne vekter som man kan klipse på duken ute om sommerenKan det ha noe med stoffet i gardinene å gjøre?
Jeg tenker at et tyngre stoff vil kanskje henge mer rett ned.
DET var veldig lurt!! Skal gå og prøve det med en gang!
Har du prøvd noe så enkelt som å stryke dem? Henge noen lodd i enden, i en periode?Hjalp litt, men ikke nok! Har nå vært og kjøpt sikkerhetsnåler som jeg har brukt på baksiden så de ikke synes. Nå er det neeesten greit![]()
Strøk dem før jeg hang dem opp?Har du prøvd noe så enkelt som å stryke dem? Henge noen lodd i enden, i en periode?
For noen vrange gardiner!Strøk dem før jeg hang dem opp?![]()