Gardiner..

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hvilke gardiner har dere jenter?? Kom gjerne med bilde av litt av stuen og gardinene... og gjerne med soverommene også!![;)][:D]

I stuen har jeg hvite med sølvstriper 

stua oppe.. hjemmesydde "panel" med stoff fra stoff og stil.. skal byttes ut bare jeg får ork til å henge opp noen nye jeg kjøpte på skeidar her om dagen.. (helt hvite, tynne - de til 50 kroner høyden.. [8D])

Stua nede, hvite og rødstripete liftgardiner fra åhlens i de to "vanlige" vinduene.. i de store vinduene har jeg hvite helt-til-gulvet-gardiner fra princess [:)]

På soverommet har vi takvinduer og på kjøkkenet har jeg hvite liftgardiner - de også fra åhlens [:)]

I stua har jeg hvite liftgardiner inni karmen, selvsydd av gamle pyntepledd for seng med monogram jeg kjøpte på loppis i Sverige. Nå har jeg oppe julegardinene i tillegg, skal ha dem en stund utover vinteren siden de ikke er sååå julete. Bilder på bloggen. [:)]

I stua har vi lene bjerre sine gulvlange gardiner, eggeskallhvite og gjennomskinnelige med litt romantiske blomster og sånn bølge-kant på en måte. og knyting rundt gardinstengene. synes de er LEKRE! de var dyre, men vel verdt pengene:)

Det hørtes fint ut! Hvor har du kjøpt de?
ORIGINAL: unemoren

hvite- gjennomsiktige med små blomster på.. ikke perfekte men det er vanskelig å finne gardiner som er lange nok

ORIGINAL: Cbj

Det hørtes fint ut! Hvor har du kjøpt de?
ORIGINAL: unemoren

På spar kjøp[:)]

Back
Topp