Gardiner

Januarbaby2017

Glad i forumet
Kan jeg få se gardinene dere har valgt til barnerommet?

Er på leting etter det, men finner bare med masse figurer på og det ønsker jeg helst ikke :p Har kikket på kid, Princess og diverse nettbutikker. Tips til nettbutikker med fine gardiner?

Det kunne jeg selv ønsket å se, noe uten masse motiver. Men her blir nok noe nøytralt , rommet er grå farge på veggene, så blir litt bilder, pynt på etterhvert men ikke noe typisk jente rom med det første. Det får hun bestemme selv når blir større hvordan vil ha det. Nå bestemmer jeg og det blir nøytralt heheh

Her ble det hvit plissegardin :) Samme som vi har på vårt rom. Mørkleggende (eller hva det heter) og soldempende. Må ikke ha figurer på absolutt alt synes jeg :) Vet ikke om noen nettbutikker dessverre, men Maxbo (av alle steder hehe) har endel fine gardiner.

Frøkna hadde bare hvite, litt tykke gardiner på rommet sitt da hun først fikk eget rom. Hadde ikke noe "barnerom" før hun var rundt 10 mnd. Sener fikk hun rosa hello kitty-gardiner, siden rommet ellers var hvitt så ble det ikke så voldsomt :p nå til jul skal hun få nye, har kjøpt hvite med grå stjerner på fra h&m. Må bare legge dem opp, for de selger jo bare gardiner på 250 cm! :o

Så noen ganske nøytrale med stjerner på på kid eller princess :)

Vi hsr ikke gardiner. Ikke plass til gardinstenger. vi har persienne og rullegardin

Vet at princess har noen veldig søte og nøytrale, tror de skal være lystette og! Lys bunn med gråe stjerner :D

Vi hsr ikke gardiner. Ikke plass til gardinstenger. vi har persienne og rullegardin

Persienne OG rullegardin? hvordan får dere plass til det? :p

Back
Topp