Gardiner til barnerom

SHS

Elsker forumet
Noen som vet hvor jeg kan få tak i fine gardiner til barnerom? Butikk eller nettbutikk.

Ble ikke akkurat imponert over det de hadde på Kid og Princess. Er ikke så flink at jeg kan sy selv, det vil si, har i hvertfall ikke tid til det akkurat nå.

Våre er fra Princess, men det spørs jo h a salgs gardiner du har sett for deg.

Har jo ingenting på kid akkurat nå :/ fant ensfarga på bohus til 60 kr per lengde. Litt kjedelig kanskje, menndet gjorde seg med lette ensfarga på det lille barnerommet her :)

Hvis du kjøper stoff (se feks på stoff og stil) så kan du få noen på fb til å sy for deg :)

Guttene her har hvert sitt fra Prinsess.
Babyen har lys blå med stjerner, og 5 åringen har mørk grå/blå med stjerner.

Synes de hadde mye fint der inne nå jeg, da jeg liker stjerner eller striper ;)

http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=54

Jenta vår har fra hansen og dysvik, men de hadde de ikke inne nå. Det er lysrosa og hvite gardiner som har striper. Helt enkle, men med nydelig feste til gardinstanga, da det er tykke trefarga knapper :)

Hva liker du da?

Noen vil ha lystette, andre ikke, noen vil ha figurer (sjørøvere, fantorangen osv), noen vil ha enfarga, noen med striper og stjerner, noen lyse, andre mørke?

Lettere med tips om du sier hva du liker :)

Guttene her har hvert sitt fra Prinsess.
Babyen har lys blå med stjerner, og 5 åringen har mørk grå/blå med stjerner.

Synes de hadde mye fint der inne nå jeg, da jeg liker stjerner eller striper ;)

http://www.princessbutikken.no/display.aspx?menuid=54

Jenta vår har fra hansen og dysvik, men de hadde de ikke inne nå. Det er lysrosa og hvite gardiner som har striper. Helt enkle, men med nydelig feste til gardinstanga, da det er tykke trefarga knapper :)

Hansen og dysvik har jeg ikke sjekket, takk for tipset :)

Hva liker du da?

Noen vil ha lystette, andre ikke, noen vil ha figurer (sjørøvere, fantorangen osv), noen vil ha enfarga, noen med striper og stjerner, noen lyse, andre mørke?

Lettere med tips om du sier hva du liker :)

Gjerne litt fint mønster, biler, bamser eller noe :) Stjerner går ann om jeg ikke finner noe annet, det hadde de på Princess.

Back
Topp