gardin som rom deler..?

maric

Gift med forumet
noen her som har det? og vil dele bilde? jeg lurer på å få det i stua vår, så vi kan skille av tv delen som jeg føler dominerer mye av stua vår.. så da blir det kanskje litt mer koselig og intimt :) 
en hylle som rom deler vil ikke gå da den tar for mye av rommet...

vi har nettopp hengt opp gardiner foran garderoben i stedet for å bruke skyvdører :) ble utrolig koselig :) brukte panel lengder da :) flest svarte men 4 stk med mønster på for å pynte opp litt... veldig fornøyd med resultatet :) klarer ikke legge med bilde desverre :(

det ble sikkert kjempe bra :) hvordan oppheng brukte dere da? 

maric skrev:
det ble sikkert kjempe bra :) hvordan oppheng brukte dere da? 

vi kjøpte sånne "smijernstenger" (som ligner da) og skrudde fast de festene som stanga skal ligge oppi i taket :) ble bra det... og til de panellengdene fikk jeg skjøpt sånne stenger med hekte på som man hang over stengene så man kunne overlappe litt :)

det var lurt :) tenkte å ha sånn skinne, men det er jo ikke så fint kanskje.. takk for ideèn :) 

jo bar hyggelig ;) kan hende skinner blir fint også ;) spørs jo sikkert litt åssen gardin man vil ha det ;)

Jeg har ikke selv, men kan se for meg at det blir fint. Jeg ville hatt de på skinne i taket. Jeg ville også hatt en litt tykk og tung gardin (gjerne fløyel, det henger veldig pent og "rolig"). så det føles mer som en vegg, ikke en tynn gardin man kan se gjennom på en måte. IKEA har en gardin i bomullsfløyel, og det står at den er tykk nok til å holde støy ute, noe som virker ideelt som romdeler. Jeg tror forøvrig det er flere eksempler på den bruken av gardin i den nye IKEA katalogen.

Amorosa skrev:
Jeg har ikke selv, men kan se for meg at det blir fint. Jeg ville hatt de på skinne i taket. Jeg ville også hatt en litt tykk og tung gardin (gjerne fløyel, det henger veldig pent og "rolig"). så det føles mer som en vegg, ikke en tynn gardin man kan se gjennom på en måte. IKEA har en gardin i bomullsfløyel, og det står at den er tykk nok til å holde støy ute, noe som virker ideelt som romdeler. Jeg tror forøvrig det er flere eksempler på den bruken av gardin i den nye IKEA katalogen.

da skal jeg ta en kikk i IKEA katalogen :) takk for tips :)

Back
Topp