Garderobeskap! pax 100 cm *bilder*

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Her er et av skapene! er 280 under taket så måtte bli høyt!

skal som sagt ha en trådkurv til i de, for med gutter er det jo ikke
så lange ting som trenger å henge i skapet! Må naturligvis se an om jeg skal
ha en hylle til oppe og evt justere høyden på garderobestangen, men må
jo bo der først!!

Vi har og eit høgt pax skap, godt å ha men sliter med å få tak i ting i dei øverste hyllene så der blir det plassert ting og tang vi sjelden bruker. Hadde sengetøy der ei stund, men fekk ikkje tak i det[:D][:D]

KJEMPEFINT! [:D] Hva må man betale for ett sånt da? (nei, gidder ikke se inn på ikea.no[8D])

ORIGINAL: Vand

KJEMPEFINT! [:D] Hva må man betale for ett sånt da? (nei, gidder ikke se inn på ikea.no[8D])

Det kostet 4300 for to skap med dører og innredning.

Noenlunde samme løsningen som jeg har tegna til snuppa. Men skal ha hylleplate over skuffene. Så skal jeg ha 3 treskuffer og 1 trådkurv nederst. Men den løsningen kosta ca. 3200kr..[;)] Skuffene som er dyrere..

Har du kjøpt Skubb-bokser tilå ha øverst? Skal være en pakke med 3 stk som passer perfekt på toppen..

ORIGINAL: sånja

Noenlunde samme løsningen som jeg har tegna til snuppa. Men skal ha hylleplate over skuffene. Så skal jeg ha 3 treskuffer og 1 trådkurv nederst. Men den løsningen kosta ca. 3200kr..[;)] Skuffene som er dyrere..

Har du kjøpt Skubb-bokser tilå ha øverst? Skal være en pakke med 3 stk som passer perfekt på toppen..

De boksene har jeg [:D][:D]

Back
Topp