Garderoben til sprellemann

twinanne

Forumet er livet
Hekling/strikking på gang til den lille, dette skla jeg holde på med de førstkommende mnd.

Det er 2 ting som ikke ligger inne på Pcen min enda, må skannes inn. Det er et babyteppe til vognen med heklede hjerter i lilla, rosa, blå og gul og hovedfargen som binner hjertene sammen er hvit. En jakke og lue er snart ferdig, men det er til 6 mnd da,gukt og hvitt. Bilde kommer senere på dem

Men dete skal jeg hekle er :

Dåpskjole m/ våtter, sko, kyse og teppe:

Så er det Clownedres og den blå her i en nøytral farge, må vente med kjolene selvfølgelig, kan jo være at jeg ikke trenger dem og den siste der i en nøtral farge:

Så er det jo dette settet da med pute og teppe til, det likte jeg:

Dåpskjolen er 3-6 mnd og de andre klesplaggene er til 3 mnd, så her må man henge i [8D]

Min mann ble nesten sliten med tanken han også, skal du ike gjøre noe annet du da fikk jeg høre[8D]

Så masse fint[:)][:)] Tenke da blir masse kos, sjølv om det er masse jobb og[:D]

Eg øve meg på å strikka. Mamma kommer fra Dale, så heile slekta på morssida er utrulig dyktige på å strikka. Så eg har veldig lyst til å bli bedre, sånn at eg kan strikka nydelige små plagg til min egen unge[:)]

Så masse nydelig 

ORIGINAL: kate

Så masse nydelig 

Ååååh, så mye fint Twinanne! Jeg hadde aldri klart det der, det er jeg sikker på!

ORIGINAL: Apple

Så mange fine plagg! [:)] Men for en jobb!! Blir sliten av tanken jeg. [&:][:D]

signerer denne eg[:D]

Back
Topp