Garderobeløsning

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvordan garderobeløsning har dere på soverommet?
Har en 5 meter lang vegg som vi skal ha ny garderobe til, så trenger litt inspirasjon :)

Hjelper ikke deg, men her er det innebygd i veggen. Fra byggeår :rolleyes:

Det hjelper nok ikke stort, men har walk-in.
De åpne skapene vi har der inne er fra Garderobemannen. Veldig fornøyd :)

Ålgot fra ikea. Litt over 3 meter. Veldig fornøyd :)
Vi har også denne, det er kjempekjekt! Kan bygge på masse ekstra, den gamle modellen passer med den nye, og du får ikke kurvene i hodet eller på deg pga stopperene!

Vi har skap fra Garderobemannen. Det er tredje gang vi kjøper av dem, så vi liker skapløsningene deres veldig godt.

2 stk malm kommoder med 6 skuffer fra ikea. Liker å ha ting i skuffer fremfor hyller/oppheng. Brettes Maria Kondo-style. Samt et smalt garderobeskap på vaskerommet, til dress, bunad og kjoler.

Byggmaker har rabatt på garderobe nå, tror jeg. Kanskje du finner noe fint der :)
Takk for tips. Skal sjekke ut det. Har litt ekstra penger fra hussalg, så tenkte å gjøre det skikkelig fint :D

Vi har eget rom, walking closet. Men hadde en hylle og stang under til å henge klær på, der vi bodde før. Og skohylle under og hattehylle over. Fungerte genialt. Laget den selv. Brukte en vegg og halvannen

Pax fra ikea

Pax fra IKEA.
Digger at jeg kan sette den sammen akkurat som jeg vil, og ikke minst muligheten for masse skuffer og små finurlige ting som uttrekkbar hylle med skillevegg til belter o.l.
Vi har vært veldig fornøyd med dem garderobeløsningen, hatt den i snart 4 år her, og hadde også i den forrige leiligheten vår.

Back
Topp