Garderobe/ walk in closet

mommsi

Flørter med forumet
Hvor har dere evnt plassert garderobe/ walk in closet? Vi har ett rom i nærheten av badet og gangen som vi vurderer å ha klær til helefamilien. Men egentlig trenger vi også ett nytt soverom. Har også et disponibelt rom ved vaskerommet, men dette er i kjelleren. Da må vi opp og ned trappen for å hente oss klær.

Ville hatt det i samme etasje om mulig, vi har en del i en annen etasje en der vi kler av og på oss, vasker og bretter klær. Og det blir ofte spart opp en haug før det kommer på plassen sin. Vurderer å få alt i samme etasje, bare mangler litt plass ;)

Her har jeg og mannen walkin klesskap vegg-i-vegg med badet i 1.etg... Soverrom i 2.etg.

Sønnen har klærne sine i klesskap på rommet sitt i 2.etg:)

Vurderer og flytte hans klær ned også, men da må jeg finne på noe lurt for å få plass til alt:)

Vi har delt av vårt soverom, for det var veldig stort, men langt og smalt, så vi har walk in der. Men det er et soverom til mellom vårt rom og badet. Optimalt ville jeg hatt gjennomgang og mulighet til å gå via walk in mellom bad og soverom, men slik måtte det bli når vi må jobbe ut fra hva vi har. :p

Vi har soverom i 2 etg og walk in closet i 1. Etg... men vi har valgt å ha et garderobeskap til dagligklær på soverommet, og penklær, sko, smykker, utetøy/sesongtøy og sengetøy i walk in closetet ettersom det ligger i en annen etg. Men funker fint det nå som vi er vandt til det. Og sparer oss for mye rot!!

Hadde definitivt valgt ved badet. Bedre å løpe opp med rene klær enn å løpe ned når man skal kle seg.

Men hvis dere trenger et soverom til og det blir rart/feil å ha i kjelleren så hadde jeg prioritert soverom ved badet.

Back
Topp