tåmmelise Forelsket i forumet 22 Apr 2008 #1 nånn som veit k aden heter? refrenge er sånn: jeg kjører granada jada, ja d e ikke noe lada osv....?
rodstilk Forumet er livet VIP 22 Apr 2008 #4 hehe, den er morsom. ;p Jeg og venninnene hadde Vassendgutane på full vreng på hvert eneste vorspiel for et par år siden, hehe. [8D]
hehe, den er morsom. ;p Jeg og venninnene hadde Vassendgutane på full vreng på hvert eneste vorspiel for et par år siden, hehe. [8D]
@ne Gift med forumet 22 Apr 2008 #5 Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D]
Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D]
¤ ¤Lotte¤ Elsker forumet 22 Apr 2008 #6 ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] e du me frå sunnmøre???[:)]
ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] e du me frå sunnmøre???[:)]
¤ ¤Lotte¤ Elsker forumet 22 Apr 2008 #7 ORIGINAL: Melancholia oh oh oh!!! Har dere hørt "heeei Reidar" [8D] he du kjøpt dej nye gjøsselspreidar[:D]
ORIGINAL: Melancholia oh oh oh!!! Har dere hørt "heeei Reidar" [8D] he du kjøpt dej nye gjøsselspreidar[:D]
P Prøver på nr 3 Glad i forumet 22 Apr 2008 #8 Jeg har fått "Silikon i tatti" fra den nye cd'n på hjernen[8D]
Trønderpia * SAS * Elsker forumet 22 Apr 2008 #9 som jeg skulle sakt det sjøl- gubbes sitt å høre på den nå[8D]
@ne Gift med forumet 22 Apr 2008 #10 ORIGINAL: *KidzMora* Jeg har fått "Silikon i tatti" fra den nye cd'n på hjernen[8D] Fikk igjen på skatti[:D]
ORIGINAL: *KidzMora* Jeg har fått "Silikon i tatti" fra den nye cd'n på hjernen[8D] Fikk igjen på skatti[:D]
@ne Gift med forumet 22 Apr 2008 #11 ORIGINAL: toblirtre ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] e du me frå sunnmøre???[:)] Oh yes[:)] Bor i Volda... Du da??
ORIGINAL: toblirtre ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] e du me frå sunnmøre???[:)] Oh yes[:)] Bor i Volda... Du da??
Helene Harefrøken Forumet er livet 22 Apr 2008 #12 Blir i godt humør bare av å lese tittelen på innlegget ditt. * For ej kjøyre Granada jada ja det e kje nåke lada* tihihi
Blir i godt humør bare av å lese tittelen på innlegget ditt. * For ej kjøyre Granada jada ja det e kje nåke lada* tihihi
@ne Gift med forumet 22 Apr 2008 #13 Og då blei det onkel Ruth, og tante Bjarne... Dei kalla mej tante Bjarne med jarnet[:D][:D][:D] Og ongane kalla mej onkel Ruth med tutt *trallala*
Og då blei det onkel Ruth, og tante Bjarne... Dei kalla mej tante Bjarne med jarnet[:D][:D][:D] Og ongane kalla mej onkel Ruth med tutt *trallala*
elina_ Forelsket i forumet 22 Apr 2008 #14 ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] Den CD`en MÅ ej sta å kjøpe imårga!!!![:)]
ORIGINAL: @ne Ooooog... det har nettopp kommet med ny CD;-) Jeg har fått "Tante Bjarne og Onkel Ruth" på hjerna.... Jaudå... må no støtte lokale helta[:D] Den CD`en MÅ ej sta å kjøpe imårga!!!![:)]