Ganske skuffa...

~Blikk~

Elsker forumet
Var hos jm i dag for første gang. Reiste med store forventninger for jeg har hørt mye bra om henne, men jeg gikk derfra så skuffa at jeg var på nippet til å grine i mange timer etterpå... Det ble rett og slett litt for mange "gode" råd uten å vite noe om meg. Hadde håpet å kunne snakke en del om fødselsvalget jeg skal ta, men der møtte jeg en glassvegg følte jeg. Æsj, jeg skulle jo ikke bli skuffa i dag!!!
Bare å søke opp ny jordmor...

Åh ka kjedelig :/  E ikke arti når man har forventniga så blir man skuffa

Anik skrev:
usj så dumt.....for finne en annen godt å ha en jordmor man får litt kjemi med....hvilken jordmor var det? litt stressa har ikke møt min enda

Har nesten ikke lyst til å skrive det... Vet at mange er fornøyde der. Var på gyn klinikken. Blei rett og slett for mye for meg! Mannen min fikk helt hakeslepp når jeg fortalte om samtalen etterpå. Jeg har det nok litt greiere et annet sted, må bare finne ei som duger for meg, hehe. 
Håper jeg kan få time fort hos noen litt nærmere...

ånei.. så gørr!! håper du finner en jordmor du trives litt bedre med! er viktig og ikke minst koselig å komme godt overens med JM :)

Anik skrev:
wæææ nå ble jeg redd hehe. orker ikke så mye mas, men var fornøyd med hun på hs sist så da bytter jeg fort

Har hørt om andre som er fornøyde der, så ikke la deg skremme av meg! Ble bare litt for mye ting jeg ikke kunne spise, ting jeg måtte spise, hva slags vitaminer jeg sikkert manglet (sjekket ikke noe), hvor mange strekkmerker jeg har (fysj, hjalp lite når hun nesten datt av stolen når hun fikk høre hvor lite jeg gikk opp sist, ganske tydelig at hun trodde jeg hadde gått opp 20 kg + ikke de 2 stakkars kg jeg faktisk la på meg...), hvor diger unge jeg sikkert kom til å få, hvordan jeg skulle gå og bevege meg, at jeg ikke trenger vanntrening men kiropraktor, at livmora mi var mye mindre enn alle andre har målt den til... osv, osv... Ble bare alt for mye! Haha, nå skremte jeg deg garantert om du ikke var det fra før av. Sorry!:P

Vet man om noen som er bra er det jo ikke noe grunn til å gå til noen andre.

å så leit for deg :( det skal jo være en hyggelig del av svangerskapet... Håper du finner den rette 

verteline skrev:
ånei.. så gørr!! håper du finner en jordmor du trives litt bedre med! er viktig og ikke minst koselig å komme godt overens med JM :)

Ja, det er gull verdt å gå til ei koselig jm, gjorde det sist, men nå bor vi alt for langt unna henne. Hun var min engel sist, så skulle gjerne gått til henne igjen! Håper det er noen andre som er tipptopp i nærheten!

Jeg har hørt at hun ene er helt vill på dette med kosthold osv og at hun har sterke meninger.. Men heldigvis så er ikke begge slikJeg går til den andre jordmora og har ikke opplevd å bli leksa opp og ned, men blitt lytta til og fått fine rådSynd du ikke fikk henne og må dermed bytte jordmor..

Er det gyn klinikken i Drammen dere snakker om??

Jeg har nemlig blitt anbefalt ei der. Trodde det bare var en jordmor der jeg???

Ellers ringer jeg vel helsestasjonen når vi flytter.. Eller bruker kun fastlegen. Hun er topp :)

Kjedelig at du hadde en sånn kjip opplevelse. Hun virker jo litt merkelig! Kan da ikke si alt det hun gjorde.. Håper du finner ei annen du blir fornøyd med :)

Jeg husker ikke navnet på hun andre jordmora.. Men hu jeg går til heter Marianne og hun har som sagt ikke leksa meg opp og ned

Linda.B skrev:
Jeg har hørt at hun ene er helt vill på dette med kosthold osv og at hun har sterke meninger.. Men heldigvis så er ikke begge slikJeg går til den andre jordmora og har ikke opplevd å bli leksa opp og ned, men blitt lytta til og fått fine rådSynd du ikke fikk henne og må dermed bytte jordmor..

Tusen takk for at du skrev dette! Jeg har liggi i natt å trodd jeg kanskje var overfølsom, noe jeg egentlig ikke er på den måten... Så veldig godt å lese at det ikke bare er jeg som har opplevd det.

Det er nok riktig det du sier.. Hun er nok ganske strenger.. Men jeg var der i går og jeg syns hun var veldig hyggelig.. Men jeg snakket før hun snakket.. Eller snakket før hun klarte og si noe om meg.. Så jeg kom henne litt i forkjøpet.. Og hvis dere skal til henne tror jeg det er lurt;)

Back
Topp