ganske rart

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
For to årsiden da vi fikk dattera vår bestemmte vi oss for at hun skulle hete Mathea.. dette var da et navn vi ALDRI hadde hørt før. og de fleste i vår familie og omgangskrets hadde heller aldri hørt det..

nå to år etter føler jeg det er ganske mange som heter det. Vi valgte liksom et uvanelig navn som ikke så mange heter, vertfal ikke rundt her vi bor, mens nå er det blitt mer og mer vanelig..

men er jo et nydelig navn da som fortjener å bli lagt merke til:p

Hehe, ja husker når jeg ble gravid med lillemann, eller kanskje det var når vi bestemte oss for å bli gravide, syns jeg Elias var så fint, og det var knapt et menneske som hette det.. Men plutselig het ALLE det, så det ble ikke Elias likevel på oss da, men et mer sjeldent navn som ikke mange heter, hvertfall ikke som jeg vet om[:)]

Er sikkert noe i det, at noen finner et navn, så hører andre det og tenker "det var jo kjempefint", åsså sprer det seg[:)]

Rart det der[:)] Navn går så utrolig i bølger. Å plutselig er noen navn veldig inn.

ORIGINAL: Nattlys

Rart det der[:)] Navn går så utrolig i bølger. Å plutselig er noen navn veldig inn.

egentlig det samme som oss..[:)]
når vi valgte odin visste ej om en gutt som heite det,men no er det berre fleire og fleire so he det navne....[:D]gubben visste ikkje om noken som heilte det[:)]

ORIGINAL: tinemor fra sula

når vi valgte odin visste ej om en gutt som heite det,men no er det berre fleire og fleire so he det navne....[:D]gubben visste ikkje om noken som heilte det[:)]

ja er nok det samme.. vi hadde jo odin på lista vår.. hadde det også da vi mistet i 07. da visste jeg om en som het det og han er et år eldre enn meg:p

ORIGINAL: Rutla

ja er nok det samme.. vi hadde jo odin på lista vår.. hadde det også da vi mistet i 07. da visste jeg om en som het det og han er et år eldre enn meg:p

he dokke odin på lista no da?

ORIGINAL: Rutla

he dokke odin på lista no da?

ja me har det vel i hodet, men e ikkje bestemmt i det heila tatt.. synes det er vedig vannskelig med navn denne gangen:p

vi me synst det er vanskelig me navn dinna gangen...[&:]
klare ikkje og bestemme oss og bli enig[8|]

Back
Topp