Ganske ekkelt

**Ole brummm**

Elsker forumet
For noen timer siden ble jeg skikkelig dårlig og begynte å blø og etter en stund kom det noen rare klumper ut. Ganske store klumper og når jeg nå var i dusjen så kjenner jeg at det sklir noe ut og det sier plopp og ser ned og der ligger det noe langt og blodig og klumpete, sikkert 15 cm langt
Beklager detaljene, men kan det være slimhinna/morkaka som kom?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stakkars deg!! Føler med deg!

Takk.
Jeg har mistet og ventet på å begynne å blø, men dette syns jeg var ekkelt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, det hørtes ikke noe hyggelig ut! klem sendes :-)

Jeg har ikke mistet, men ved et av forsøkene kom det ut rimelig "nasty shit" som var crinonen kombinert med mensblod. Vet ikke om du har testet positivt og er langt på vei, men om det er rundt forventet mens/TD så kan dette være helt normalt.

Jeg var rundt seks uker når jeg mistet mente gynekologen.
Jeg skulle vært syv og en halv når jeg var på ul visst alt hadde vært bra.
Egget hadde bare blitt borte sa han og dette skjedde bare innimellom når egget var defekt.
Jeg har gått på lutinus og det var ikke det. I den ene enden så det ut som fett. Det var skikkelig ekkelt. .......

Kan høres litt ut som når jeg mista. Var en blighted ovum, altså at egget har gått til grunne og det bare er fostersekken og morkake igjen. Ingen foster. Et par dager etter jeg begynte å blø så kom det en stor klump ut, og det var fostersekken som vi hadde sett på ultralyd. Kom tilbake til ultralyd etter det og da var den vekk. Lykke til! Håper blødningene avtar nå når dette har kommet ut. :-)

usj, høyrest ekkelt ut ja. Men greit at alt kjem ut av seg sjølv då, sjølv om ingen kjekk opplevelse for deg dette! Trist på dine vegne:(

Stemmer ole Brumm det du sier du kjenner at det kommer og at det renner ut slurpe lyd aktig masse gele blo ædj asså

uff sender deg en klem..

Uff stakkars dg! :( har tenkt på dg etter at du var på ul og fekk den triste beskjeden. Du har det sikkert tøft nå. :( skal du starte på ett nytt forsøk om en måneds tid eller er det for tidlig? Sender en stor trøsteklem til dg!

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Uff stakkars dg! :( har tenkt på dg etter at du var på ul og fekk den triste beskjeden. Du har det sikkert tøft nå. :( skal du starte på ett nytt forsøk om en måneds tid eller er det for tidlig? Sender en stor trøsteklem til dg!

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Det går veldig opp og ned om dagen.
Men det går.
Tenker nok at vi venter to måneder i hvertfall. Så får vi se.

Tusen takk ♡

Tusen Takk for støtten alle sammen og gode ord ♡

Sikkert lurt å la det få synke inn litt og prøve å karre seg ovenpå igjen etter slik nedtur ja. Både kropp og sinn bør jo vera klar før ny runde!

Sender deg en stor klem! Håper du snart er ferdig med blødning, slik at du kan gå videre og se frem mot nytt forsøk. Selv om det er aldri så tøft å skulle gå på igjen, er det tross alt bedre enn å vente på blødning når ting har gått galt. Ta godt vare på deg selv i mellomtiden!

Back
Topp