Gammelt godis som er tilbake..

Yuna

Gift med forumet
Ser det er så mye som kommer tilbake nå, tropo, appelsinsjokolade, french fries paprika..hva med potetskruer med salt og pepper?
De savner jeg.

...eller finnes det fortsatt?
I såfall hvor?

Syns også soho sjokoladen kan komme tilbake.
Og shio brusen.

Æsj..godtesjuk ja, pokker at det ikke er helg enda!
*mumle noe om teite nyttårsforsetter*

jaaaa få tilbake SOHO sjokoladen fra NIDAR!! Eller, nei kanskje ikke, kommer bare til å rase opp i vekt da jo [;)]

ahh jeg savner den shio brusen... den var jo sååååå god da..

ORIGINAL: Kougra

Ser det er så mye som kommer tilbake nå, tropo, appelsinsjokolade, french fries paprika..hva med potetskruer med salt og pepper?
De savner jeg.

...eller finnes det fortsatt?
I såfall hvor?

Syns også soho sjokoladen kan komme tilbake.
Og shio brusen.

Æsj..godtesjuk ja, pokker at det ikke er helg enda!
*mumle noe om teite nyttårsforsetter*

namme nam.. vil ha de jeg også

så sånne skruer m salt og pepper for en stund siden.. men det var i en sånn supra butikk.. tor jeg da.. hehe

ORIGINAL: Kougra

Jaaa, særlig den med fersken!

hehe jaaaa det var den eneste jeg drakk=)

French Fries med Paprika kom jo tilbake gjennom en Facebook gruppe, viser seg at mange av de gruppene på Facebook får igjennom slike ting.

Det blir jo som en gratis meningsmåling for produsentene!! =))

Lag en facebook gruppe å prøv å få tilbake disse tingene ;-))) Og gjør du det så si ifra så melder jeg meg inn [:D] 

U can do it[;)]

ORIGINAL: LolitaCassandra

French Fries med Paprika kom jo tilbake gjennom en Facebook gruppe, viser seg at mange av de gruppene på Facebook får igjennom slike ting.

Det blir jo som en gratis meningsmåling for produsentene!! =))

Lag en facebook gruppe å prøv å få tilbake disse tingene ;-))) Og gjør du det så si ifra så melder jeg meg inn [:D] 

U can do it[;)]

Hmmmm, vil heller være medlem enn leder jeg men, hehe.
Skal vurdere saken [8D]

Sprø OL ringer! Det potetgullet som kom da vi hadde OL på Lillehammer. Det var godt. Og Easy Chips som solgte bra helt til Pringles kom til Norge, da ble det brått slutt. Likte Easy Chips bedre jeg. [&o]

ORIGINAL: Kittekat

Kommer Appelsinsjokoladen tilbake?[:D]

Da vil vi i tillegg ha SoHo-sjokoladen, Shio-brusen og Disney-sjokoladen! [:D][:D]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!....de hadde en lignende på Europris i jula nå, med julenisser...det var samme prinsippet, men IKKE samme gode og eventyrlige smaken......

Seriøst..jeg klarer ikke se for meg denne disney sjokoladen.....MEN JEG VET HVA DERE MENER...så forbanna irriterende..
Og den Shio brusen,HAHHAHAH..den elska jeg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Lollymamma

SOMBREROS!!!

Det finnes jo da [;)]

hva er det????

ORIGINAL: Sarah mor

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: Lollymamma

SOMBREROS!!!

Det finnes jo da [;)]

hva er det????

har lyst å få tilbake de festis drikken som de hadde før på små glass flasker vet de sleger de i Svergie men kunne godt tenkt meg å få de tilbake til Norge[8D]
og sitron bugg har jeg lyst å ha igjen...

Husker ikke den Soho sjokoladen jeg, hva var inne i den??

Back
Topp