gammeldame syndrom

Jaybird

Gift med forumet
Tror jeg må skifte hofta... Eller bytte med noen. Noen som melder seg frivillig? Kanskje farmor på 90 vil... hennes er sikkert bedre enn min.
Hoho. Bare den høyre da, venstre er helt grei. Men så fort jeg går så prøver høyre å svikte. Og legger jeg tyngde på den siden for lenge av gangen så gjør det grisevondt!

Det er ikke et symptom på bekkenløsning, vel?

Uansett, dagens klage. Nå koser jeg meg med rotmos og pølse<3

Iser det liksom? Jeg og har det. Fikk tips om isjas her inne. Sinnsykt vondt fredag og lørdag. OGså hjalp det litt. Også har jeg hatt det innimellom idag. Skal høre med legen hva som skjer!

aua, det hørtes aua ut. Kan være start på bekkenløsning, men også svikt pga. at ledd og muskler blir mer tøyelige når man er gravid, og man får større sjans for belastnings smerter.

Kan jo prøve og få deg en gå stol i stede for og bytte ut hele hofta da [8D] hehe
nei uff det bekkenet og de beina er ikke så mye og skrytte av når man er gravid.. sliter selv om dagen [:'(]
var på jobben i dag og nå går jeg som pingu bort over gulvet og reiser meg opp av senga som en gammel dame..[:'(]

Maltsers: Nei, iser ikke. Er direkte vondt. Som om jeg har trena helt sinnsykt mye eller tråkka over. Bare at det har gått utover hofta.

Atene: Haha. Gå stol ja! kanskje rullator hadde vært noe! Eller sånn liten plastikk "bil" som alle de eldre har nå for tiden. Hihi. Ser for meg å kjøre rundt i bokhandlen på den asså!

Så kan du trimme`n veit du[;)][;)]

ORIGINAL: maltesers

Så kan du trimme`n veit du[;)][;)]

Ja! Bli skikkelig pensjonist råner! Haha. Ta på meg ordentlig mc utstyr med Harley Davidson på! Så harry! Så kult!

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/bekkenlosning-2640.html

står mer om bekkenløsning her...

Det høres ut som bekkenløsning for meg[8D] Og kjenner veldig godt til det for sliter med det selv. Du kan jo høre med kiropraktor eller noe[:)] De har vel god peiling på slike ting[:)] Jeg for min del drar på gravidyoga i dag og tester det ut[:)]

I dag har det ikke vært noe vondt! JIPPI!!!! Er litt opp og ned. Så kan jo hende det bare er når kroppen er ekstra sliten, eller jeg har liggi feil. Håper det holder seg borte. Vil ikke bli biker-rullator-babe=P

Back
Topp