Gammel skrusikring

Hele kursen den dekker er mørk? [8D]

ORIGINAL: Pijah

Hele kursen den dekker er mørk? [8D]

hahaha[:D]

får ikke på varmen på badet, så lurte på om den hadde egen sikring kanskje[8D]

Om den lille metalldingsen midt på den delen som stikker ut av skapet, som ofte er rød eller blå, har sprettet ut:)

ORIGINAL: [Malin]

Om den lille metalldingsen midt på den delen som stikker ut av skapet, som ofte er rød eller blå, har sprettet ut:)

Okey,[:-] hvordan ser jeg "sprettet ut" når de sitter inni den skrudingsen[8|[8D]

Altså jeg ser nå at alle ser helt like ut der oppi, så er vell ikke noe galt...

men hva SØREN er galt med varmekablene på badet... det er NULL funk der inne...[X(]

Aha, skjønner nå!

ingen feil der da[&o]

Skru ut sikringen og se på den :) den ligger løs oppi dekselet.

Antageligvis er det termostaten din som har røket dersom du har lys på badet men mangler varme i kablene..:)

Da må du sikkert bytte termostaten.. altså den boksen/bryteren hvor du skrur på varmen[:)]
Det samme skjedde hos oss. Bytta bryteren, og nå funker det som bare det.

Antageligvis er det termostaten din som har røket dersom du har lys på badet men mangler varme i kablene..:)

Okey, hva gjør jeg da[8D]
kan jeg fikse dette selv?[8|]

ORIGINAL: FørsteVesleImagen

Da må du sikkert bytte termostaten.. altså den boksen/bryteren hvor du skrur på varmen[:)]
Det samme skjedde hos oss. Bytta bryteren, og nå funker det som bare det.

Bare bytte bryter? hmmms.... er de der dyre? og hvor får man de?

ORIGINAL: DenicaD

Du bør få en elektriker til å megge kablene for å utelukke at feilen ligger i kablene. Elektrikeren kan også bytte termostat for deg:)

ORIGINAL: DenicaD

Du bør få en elektriker til å megge kablene for å utelukke at feilen ligger i kablene. Elektrikeren kan også bytte termostat for deg:)

blæh

hehe[:D]
kan man ikke fikse det selv med litt veiledning?

Tjaa... Elektrikeren i meg sier nei, men det er ikke særlig vanskelig å gjøre selv med litt veiledning.. Men man kan risikere å ikke få noe igjen på forsikringa om noe skulle skje og man har gjort det selv..

Back
Topp