"Gammel", men håper fortsatt på barn

Fortsatt ikke fått svar på hCG-prøven, men har heldigvis fått time til ultralyd i morgen :Heartred Da får jeg forhåpentligvis endelig en troverdig tilstandsrapport! :pompus:
Så slitsomt at det tar sånn tid. Men kjempebra at du fikk ultralyd relativt fort da, krysser alt jeg har for deg! Masse lykke til i morgen!! :love7

Så spennende! Krysser fingrene for en flott opplevelse

Lykke til i morgen!! Krysser fingrene :love017

Tenker på deg idag

Masse lykke til idag❤️ Krysser alt jeg har for deg og lille spiren:smiley-angelic001:Heartred

Ny abort

Da var jeg ferdig på ultralyd, og hun kunne konstatere at jeg hadde abortert. Det var jo ikke helt uventet. Den gode nyheten var at hun ikke kunne se noen tegn til svangerskap utenfor livmor, som var det jeg var mest bekymret for. Hun sa at det så ut til at ny syklus var i anmarsj, og at det bare er å kjøre på med prøving igjen allerede da. Så det er jo bra :) . Da blir det forhåpentligvis bare én prøveperiode jeg vil komme til å ha gått glipp av som følge av denne graviditeten.

Selv om det selvsagt er kjipt at spira nok en gang ikke satt hele veien, er det veldig oppløftende at jeg på nytt opplevde å få positiv graviditetstest! Det tyder på at det fortsatt er mulig. Og jeg kom lenger denne gangen enn jeg har gjort tidligere! Mange opplever å få terminspire syklusen etter abort, så jeg har store forhåpninger til neste prøveperiode :woot:. Har allerede vært innom butikken og kjøpt med tre pakker Make Sure-tester for neste runde ;). Må nok bestille noen nye eggløsningstester også.

Tusen takk til alle dere som har støttet og heiet! Det hjelper veldig å kjenne på at jeg ikke er alene :Heartred

Åh, dette var ikke den oppdateringen jeg håpet på :sorry: Håper det går greit med deg:Heartred Som du sier så er det i hvert fall er godt tegn på at det absolutt fortsatt er mulig. Nå har sikkert spermkvaliteten rukket å bli perfekt til en terminspire i neste pp. Jeg heier masse. Stor styrkeklem og masse heiarop fra meg:love7

Du er så fantastisk optimistisk❤️
Heier videre på dere. Kroppen din klarer jo å bli gravid og plutselig så sitter den helt til mål☺️

Nei fader’n å.. for no drit! Jeg som var så sikker!
Beundrer at du tar det med slik fatning, men jeg tenker at det er jo kanskje bedre å ta det med fatning og heller tenke på det positive - slik jeg ser du er veldig flink å gjøre :Heartred
For det fine er jo at du ble jo faktisk gravid!!!

Og heiagjengen din blir ikke borte uansett, spire skal det bli, og det kan se ut som at det ikke er altfor lenge til også :Heartpink

Sender trøsteklem og pågangsmot likevel:Heartpink Du er rå:love7

Ny abort

Da var jeg ferdig på ultralyd, og hun kunne konstatere at jeg hadde abortert. Det var jo ikke helt uventet. Den gode nyheten var at hun ikke kunne se noen tegn til svangerskap utenfor livmor, som var det jeg var mest bekymret for. Hun sa at det så ut til at ny syklus var i anmarsj, og at det bare er å kjøre på med prøving igjen allerede da. Så det er jo bra :) . Da blir det forhåpentligvis bare én prøveperiode jeg vil komme til å ha gått glipp av som følge av denne graviditeten.

Selv om det selvsagt er kjipt at spira nok en gang ikke satt hele veien, er det veldig oppløftende at jeg på nytt opplevde å få positiv graviditetstest! Det tyder på at det fortsatt er mulig. Og jeg kom lenger denne gangen enn jeg har gjort tidligere! Mange opplever å få terminspire syklusen etter abort, så jeg har store forhåpninger til neste prøveperiode :woot:. Har allerede vært innom butikken og kjøpt med tre pakker Make Sure-tester for neste runde ;). Må nok bestille noen nye eggløsningstester også.

Tusen takk til alle dere som har støttet og heiet! Det hjelper veldig å kjenne på at jeg ikke er alene :Heartred
Så urettferdig. Har lest litt her og håpet så inderlig at alt skulle være i orden på ultralyden. :Heartred Føler med deg, har opplevd det selv flere ganger. Som jeg fikk høre fra gynekolog, så er positive tester bedre enn å aldri få de. Det viser at kroppen din kan og vil bli gravid. Håper du opplever at det riktige egget løsner syklusen som kommer, og blir en terminspire. :Heartred

Ny abort

Ååå det var da både trist og fint på samme tid. Du håndterer alt veldig bra syns jeg! Krysser fingrene for at det er neste runde det sitter ! Stor klem :Heartbigred

Back
Topp