Og der slo realiteten inn
Hadde egentlig tenkt til å vente med neste test til i morgen, men fikk et akutt tilfelle av testetrang. Tenkte at jeg kunne starte med å se hvordan urinen var, og så teste hvis jeg følte den var konsentrert nok. Og det syntes jeg den var.
Og vips, så slo drømmebobla sprekker. Jeg synes både easy@home-testen og babyplan var svakere enn på morgenen i går. Babyplan-testen så litt defekt ut, med litt ujevn fargefordeling. Tok en derfor en til, som også viste seg å bli litt ujevn. Men selv om begge disse skulle ha en defekt, så lover det uansett ikke bra at easy@home-testen også var svakere. Og med tanke på hvilket nivå hCGen burde vært på nå, så skulle ikke en anelse ulik urinkonsentrasjon mellom i går og i dag ha så mye å si, når begge var konsentrerte og jeg er halvannet døgn etter forrige test. Om ikke annet, burde den vært like sterk. Så herfra går nok ting nedover, er jeg redd.
Jeg fyrte likevel av en ClareBlue digital, bare for moroskyld. Den viste gravid 2-3 uker, så det er i det minste gøy å ha kommet så langt, for første gang i mitt liv. Så får jeg håpe at jeg slår rekorden ved neste graviditet, som jeg selvsagt håper blir neste syklus
Da er det bare å håpe at kroppen rydder opp selv så fort som mulig. Jeg venter likevel noen dager før jeg slutter med progesterontilskudd og blodfortynnende (som jeg startet på ved positiv test), i
tilfelle det likevel skulle fortsette å utvikle seg.
Jeg visste jo egentlig at det var for godt til å være sant. Alt hadde passet så superbra med en baby i oktober 2024. Men det ser det altså ikke ut til å bli, likevel. Og akkurat i det jeg var klar til å melde meg inn i skjult forum for oktober