Hei hei og masse gratulerer med en liten en på vei, nyt graviditeten og gled deg over det under som vokser i deg :)
Selv fikk jeg en gutt i mai 09 i en alder av 43 år, hadde et flott svangerskap var frisk og fin hele veien(bortsett fra litt høytblodtrykk og litt kvalme, men ikke noe som satte meg noe ut av normaldrift).
Jeg ser på bilder fra fødselen så ser jeg at jeg sitter i yogastilling allerede 1 time etter fødselen som forøvrig gikk strålende. Jeg måtte bli på sykehuset da lillegutten vår ikke tisset før etter 23 timer, men hadde han gjort det ville jeg reist hjem noen timer etter at han var født. Reiste hjem 23 timer etter fødsel og har ikke angret et sekund på det. Nydelig å komme hjem, følte meg sprek og fin og har vært det hele veien frem til i dag. Selvsagt er jeg sliten av og til, men ikke noe mere enn jeg var med førstemann som kom 17 år før lillegutten vår :)
Jeg har ammet 2-3 ganger pr natt frem til nå i februar uten at det har vært noe problem, sover godt imellom ammingene og har kost meg med å la lillegutten sove i senga vår etter første ammerunde på natta. Savner han nå når han sover hele nettene i sin egen seng.
Jeg har ikke noe negativt å si om å få barn i voksen alder :)
Ang fostervannsprøver som noen nevner så er det et tilbud ikke en plikt, vi takket nei til det tilbudet da jeg vet at jeg hadde strevd med å bli gravid så ville jeg ikke måtte forholde meg til å evt måtte velge bort en liten spire.
Ønsker deg masse lykke til videre med svangerskapet og nyt det i fulle drag