Gammel madrass

tingeling1990

Glad i forumet
Tenkte å høre litt hva dere tenker.. mamma foreslo at vi kan bruke sprinkelsengen vi brukte når vi var små (3 søsken) når vi er hos de på overnattingsbesøk.. det er jo ikke mange nettene på rad om gangen liksom, og vi slipper å kjøpe reiseseng.. regner med mamma vasker den godt før bruk :) er dette innafor eller bør jeg be henne om å kjøpe ny madrass? Vi har helt ny seng og madrass hjemme til den lille, så mesteparten av tiden blir jo i ny seng :)

Siden man får madrasser på jysk til 100-200 kr, hadde jeg sikkert bare kjøpt en der. :)
Er er poeng at madrassen skal være fast, og noe med at gamle madrasser kan avgi gasser?

Fikk samme tilbudet av min mamma, jeg sa det var greit om madrassen ble byttet ut :) Da jeg forklarte hvorfor så var ikke det noe problem :)

Ville kjøpt en ny billig en

Min mor har kjøpt ny madrass i mini sin seng hos de :) Hos svigers er det en grindseng med ganske ny madrass og to reisesenger, de har mange små barnebarn, 4 stk under 2år også kommer nr 5 nå. Så der har vi alltid de i vognbaggen den første tiden :)

Ville også kjøpt ny madrass :) mye dritt som samler seg der og som ikke syns :)

Back
Topp