Oppdatering etter ultralyd
For en thriller altså
Verken jeg eller gubben så hjertet når vi kom på ultralyden, vi så det med én gang forrige uke. Så innstilte meg på det det var over, men så sier legen "joda, her er det liv" 

Fikk høre hjertelyden og.. Alt ser greit ut per nå, han målte meg til 7+6, så det et jo positivt at det ikke er kortere enn jeg selv mener. Da har den også vokst siden sist (målt til 6+2, eller hun sa 6+3, men skrev 6+2 på bildet). Jeg har jo ikke symptomer, og fortsatt brunt osv, men livmorhalsen vart lukket (hadde ikke forventet annet, siden det ikke et SA), og så murrer det der inne.. Så får bare ringe tilbake om det ble mer. Ble også enige om å starte på progesteronstøtte og den albyl E'en, så rett hjem og stappe i hufsa. Nå som jeg vet den lever skal jeg i alle fall ikke ta livet av den fordi slimhinnen ikke er bra nok!
Men takk for at dere far tenkt på oss, det er enda håp

For en thriller altså
Verken jeg eller gubben så hjertet når vi kom på ultralyden, vi så det med én gang forrige uke. Så innstilte meg på det det var over, men så sier legen "joda, her er det liv" 

Fikk høre hjertelyden og.. Alt ser greit ut per nå, han målte meg til 7+6, så det et jo positivt at det ikke er kortere enn jeg selv mener. Da har den også vokst siden sist (målt til 6+2, eller hun sa 6+3, men skrev 6+2 på bildet). Jeg har jo ikke symptomer, og fortsatt brunt osv, men livmorhalsen vart lukket (hadde ikke forventet annet, siden det ikke et SA), og så murrer det der inne.. Så får bare ringe tilbake om det ble mer. Ble også enige om å starte på progesteronstøtte og den albyl E'en, så rett hjem og stappe i hufsa. Nå som jeg vet den lever skal jeg i alle fall ikke ta livet av den fordi slimhinnen ikke er bra nok!Men takk for at dere far tenkt på oss, det er enda håp

Så glad på deres vegne. Da kommer nok blødningene av skjøre slimhinner. Eller så dere noen tegn til hematom? Man kan blø mye av det og. Krysser fingrene for at den lille blir hos deg
Vet ikke om det et helt tilfeldig, man begynner jo å lure når det har vært brunt siden søndag..
Den første gikk greit, den andre i går kveld kom ut fordi jeg måtte løpe rundt etter at jeg satt den. Prøvde etter alle kunstens regler og få den tilbake, men jeg har for korte armer og fingre, og den var jo blitt bløt, glatt og grisete etter å ha vært der noen minutter.. Og så tok jeg en i stad, og den kom ut etter 1 minutt selv om jeg satt i ro
Jeg var klar til å avlyse tingen i går.
Veldig glad for at lille har det bra hos deg da! <3
Det var trist å høre 
passe urettferdig. Dette kom etter at jeg begynte på progesteronstøtten, dessverre. ChatGTP kunne fortelle meg at det var vanlig, at blodsukkeret kan bli litt fucka, og glukoseintoleranse ikke var uvanlig. Og økt lagring av fett rundt mage og hofter. La meg si det sånn, det er nok der fra før av.
Så hadde vært greit å være sikker.