Gravid 11+1
I går fikk ungene (de som ikke visste) spontant vite om baby, jeg og det to som ikke visste hadde en fin kjøretur - kommende storesøster på 8 år hadde med i bilstolen og babyen sin hehe. Så da benyttet jeg sjansen med en innfallsvinkel hehe. De lurte på om det var sant?!! Og jeg sa de fikk gå å spørre faren, så løp de inn og opp trappa, og jeg hørte jubelen når faren bekreftet
Så var det bare største storebror som ikke visste, for han var ikke hjemme. Så så fort han kom hjem tok jeg på minste t-skjorten jeg kjøpte for et år siden som det står "promoted to big Brother" (den passet forresten perfekt! Trodde den skulle bli for liten
). Den hadde også traktorer på, så han var jo såå stolt og løp bort til broren for å vise. Han så entusiastisk, og faren spurte hva det stod. Han leste opp, og "ojj, så fin" og pratet videre om sine ting 
Så prøvde vi igjen type tre ganger før han faktisk leste hva som stod, og ble stor i øynene 
Og det kom ingen negativ reaksjon som jeg var redd for. Faktisk sa han "det er ikke noe jeg egentlig har noe med, det er mellom dere". Men han lurte på om dette var den siste da
Så pratet vi mer utover dagen om andre ting da, som om nipt blodprøven, at den kan være feil når vi er eldre osv. Han vet jo dette, han er 15 år 
Men alt i alt gikk det veldig bra, de andre har nå spredd det til alle vennene sine, magen har blitt kost på, tatt bilder av, ligget på, hørt på osv