Gravid 11+0
Herregud, jeg synes tiden løper i fra meg
Dette er jo helt sikkert siste svangerskap, så ønsker å nyte det.. Men så merker jeg ikke noe til det 

På godt og vondt. Ser jeg brukte mammabukse på samme tid med nummer to f.eks (vet det fordi jeg driver med bilder til konfirmasjonen hans nå hehe). Jeg bruker mine vanlige klær her enda, merker ingenting på magen. Tror jeg, jeg er jo overvektig fra før, så føler meg litt sånn..lubben 

Men folk er liksom vant med at jeg har mage, så tror ikke men stusser på det. Jeg føler meg litt sånn ekkel da, men trøster meg med at ingen neppe tenker over at magen henger litt ekstra, det et nok bare jeg. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg nok prøvd å skjule det litt mer, ingen synes jo det er kult å gå rundt i klær som ikke er flatterende eller før en til å føle seg ekkel. Men ja, når det trenger 2-3 XL fra før er det ikke bare å kjøpe nye klær som er litt større. Generelt er klær er kapittel for seg selv.. Så som ekstra lubben nå blir det ekstra vanskelig 

Vekten har ikke gått opp da.
Jeg har lyst å ta magebilder, men vet ærlig talt ikke hvordan. For etter seks svangerskap så står magen min ut fra før.. Mulig det er noe med musklene, jeg har bært veldig lavt med alle, aldri hatt babyer som sparker i ribbeina f.eks. Og jeg er ikke så høy/lang, så etter nest siste svangerskap gikk den ikke tilbake etterpå. Og veldig plaget med ligamentsmerter. Men ja, man har den kroppen man har. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta bilder, uten klær er ekkelt, jeg klær blitt bare telt på. Fordi jeg prøver å skjule min allerede store mage som ikke gravid..
Så sånn er det 
Ellers går nå dagene her, gubben fikk unna militæret som han har gruet og styrt med i seks uker nå. Og når det var ferdig fikk han samme kveld en kjempe ryggkink, så har både spydd og er helt utav seg av smerter. Vi hadde masse planer om å gjenoppta livet etter dette, men det må pent vente 
Har konfirmasjon om tre uker, og har ikke handlet noe. Vi skulle prate om det etter militæret, men enn så lenge får jeg ikke prate til han.. Og i dag er det russedåp for eldste, det er 5 uker uten søvn på ho mor. Har vært mer våken enn sovet i natt og, gubben har trengt hjelp til alt, og alt annet i huset blir også på meg når han er ute av spill. Sjekket datteren på kartet flere ganger i natt, hun kom hjem kl.5. I natt som kommer skal jeg være sjofør.. Må få tiden til å gå før den tid, uten å ta livet av noen, lunta er i minus og jeg er ikke noen hyggelig person i dag 

Men ellers er det greit