Gravid 8+4
Shitt, synes på et vis det går fort, jeg. Spesielt når man ikke har noen plager
Synes fremdeles det er veldig rart. Men jeg har jo en del ting med jeg fra min kroniske sykdom, så dette med utmattelse osv har jeg jo hver dag ellers. Og så kan det være jeg blir litt uggen av og til etter mat, men ikke noe som er veldig annerledes enn det bruker å være.
Ellers kom det blitt brun/grått igjen ved to tørk på do i går, men så stoppet det. Så lenge det ikke er rødt eller mørkt rødt, så beholder jeg roen.. Skulle hatt en ultralyd helst i neste uke, men det er så innmari vanskelig å forsvare det økonomisk, det hoper seg opp på mastercard nå pga reise til begravelse (pluss bilreparasjoner som alle ligger der fra før), fly og overnatting oppi i nord er dyrt, så må nesten prioritere og få betalt ned alt før man forplikter seg til utgifter man ikke "må ha". Får bare stole på prosessen.
Ellers er det tilbake med sykdom i hus, hadde en liten uke der ting var nesten normalt
Men så lenge det ikke er spy så er alt greit. Virker som snart tre åringen fort får øreverk så fort han blir snørrete, så det lissom ikke syk-syk, men nok pjusk til at han ikke kan være i bhg. Og det varer fort en uke..
Kan oppdatere at progesteron i baken fungerer veldig mye bedre enn i andre hullet, endelig får det litt lettvindt
Sendte mail til gynekologen i går etter ny resept på det, hadde bare for fire uker på resepten. Det fungerte veldig greit, raskt svar og resepten et klar i dag 
Vi skulle egentlig få besøk i helga, men de kommer ikke før neste helg. Så da slipper jeg si noe enda
Jeg er liksom ikke helt overbevist om at det går greit enda, men det blir jeg jo ikke før neste helg heller. Så egentlig ikke noe å vente på. Var hos arbeidsgiver i går, men følte ingen plass at det var noe vi trengte prate om. Jeg kommer nok ikke tilbake dit på enda mange år, om enn noen gang. Har dog en time med en behandler til uka, og han vet om prøvingen, og har spurt hver gang. Jeg klarer ikke lyve, så blir nok å bekrefte om så er. Lurer på om det endrer noe på relasjonen vår.. Han har stilt spørsmål om jeg trodde jeg klarte det mtp min situasjon osv, det et helt greit at han gjør det. For min del endrer det ingenting, jeg ønsker ikke å stoppe livet mitt til tross, vi trenger ved tilpasse litt mer. Så håper det går greit til uka å få det sagt.