Gravid 8+0!
Wow, nå er jeg over uken vi hadde MA, så om det fortsatt lever så et det kanskje mer håp nå? Synes fremdeles det er skummelt om jeg ikke skal vite/se noe fra 7+3 til 12+3, er så redd for at det har stoppet opp i mellomtiden
Men får prøve å akseptere at jeg ikke kan få kontroll.. Men er nødt å si det til noen neste helg, de kommer alltid med vindunk på besøk
Så hadde vært greit å være sikker.
Men nå døde mormoren til mannen i går, en uke etter at vi begravde min morfar.. Så da er det bra vi ikke har forpliktet oss til en ultralyd og, regner med det ikke bare er hos oss se et litt trangt økonomisk nå disse første månedene inn i nytt år? Veldig dårlig tidspunkt å bruke alle av sparepenger på bil og reparasjoner, har tømt alt. Venter på skattepenger, feriepenger osv, så kommer vi litt mer i vater økonomisk..
Men ja, håper lille hjertet enda slår, dette året har til nå tatt og gitt..
tredje begravelsen vi skal i i år, la oss krysser fingrene at vi kan bringe et nytt liv til verden og 
Dette progesteron prosjektet.. Nei, nå hjelper det ikke å ligge heller 
Så nå i stad (har vært på farta så ikke fått tatt enda) fikk jeg faktisk til å sette i stumpen, for jeg har prøvd det før her, men fant ut at jeg ikke hadde lange nok armer til det heller 
Så var egentlig litt oppgitt her hehe. Men fant en teknikk i stad der jeg nådde frem, hurra 

Aldri trodd det skulle være så vanskelig hehe!