Gravid 7+6
Jeg vurderte veldig å bestille time hos en ultralydjordmor som har startet i nærmeste by.. Hadde skrevet om infoen min liksom, trengte bare reservere tiden. Men så ble vi ble enige i går om å spare de 1000 kr på tidlig ultralyd.. Vurderte å ta en om to uker, da var det to uker siden vi så sist, og to uker til vi skulle på TUL via sykehuset. Men vi får stole på prosessen, bare la det ligge. Blir ikke beroliget uansett, og jeg vil være like redd om fire uker for ultralyden for å bli konfrontert med en hjertet som har stoppet. Så puste med magen og bare akseptere at jeg ikke kan få kontroll over alt. Begynner jeg å blø igjen er det en annen sak, men enn så lenge har jeg ikke blødd noe etter jeg begynte på progesteronstøtten 
Ellers er det lite nytt altså, har ikke et eneste symptom, noe jeg fremdeles synes er litt ekkelt. Når jeg spurte gynekologen om å få time etter en uke, så mente han det gikk helt fint, alt var fint nå, og hadde jeg symptomer? Så sa jeg nei, om jeg ikke kjente jeg var gravid? Nei.. Så det er ikke betryggende i det hele tatt.
Men ja, ikke mer vondt i magen, og ikke mer blødninger etter progesteron. Så det er supert. Men jeg merker at jeg er mer sulten, jeg unngår å spise, men det er sånn at jeg våkner på natta sulten. La på meg 200 gram bare fra i går til i dag, og da går jeg rundt konstant sulten og ikke spiser
passe urettferdig. Dette kom etter at jeg begynte på progesteronstøtten, dessverre. ChatGTP kunne fortelle meg at det var vanlig, at blodsukkeret kan bli litt fucka, og glukoseintoleranse ikke var uvanlig. Og økt lagring av fett rundt mage og hofter. La meg si det sånn, det er nok der fra før av.
Så sånn er det