PP 10 - CD 20 - 3 DPO - progesteron målt
Forholder jeg til 3 DPO, selv om FF mener 4. Men jeg kjente ting forenelig med eggløsning og det stemmer med testene (dagen etter positiv), OG premom sier så, så da så 
Dagens kurve:
[ATTACH=full]452766[/ATTACH]
Er egentlig bare veldig fornøyd med å ha fått påvist temperaturøkning! For det betyr at alt virker som det skal.
Jeg dro til gynekologen (nesten tre timer t/r) for progesteron prøve i dag, føles jo egentlig unyttig når jeg vet jeg har hatt eggløsning. Men de forholder seg altså ikke til noen av metodene jeg bruker. Noe hun pent påpekte i dag når jeg sa at nå hadde jeg hatt eggløsning i alle fall, i motsetning til forrige syklus når vi tok prøven. "Åja, det var du med de appene" 
Jeg har faktisk ikke det, men måler temperatur og tar tester 
Det er jo det nærmeste til forskning jeg kommer, jeg får jo ikke tatt blodprøver i tide og utide så.
Prøvde også spørre om dette med Letrozol og flere egg osv, men det kunne ikke hun helsesekretæren svare på. Det var kompetanse gynekologen hadde. Jeg skjønner jo det, bare synd det er så lenge til mai. Om det ikke klaffer nå bli neste periode uten Letrozol, og så Mars og så Mai igjen, om jeg kan bruke opp pakken
Men skulle jo gjerne konferert med gynekologen, jeg er ikke helt sikker på at hun har all info hun trenger for å kunne anbefale meg dosen osv. Henvisningen fra fastlegen gjorde at hun skrev ut provera, så jeg lurer på om hun tror jeg ikke har eggløsning.
Og en annen ting, når jeg tok opp dette med flere egg spurte hun om jeg kunne stå på ringeliste - jeg ringte jo dagen er et de fikk henvisningen i november (?) for det! Hun mente jeg stod der da jeg spurte når jeg var innom for en måned siden.. Men hun hadde altså glemt det
Så da har jeg ventet to måneder på den telefonen unødvendig (har lånt en bil ekstra som står her i tilfelle jeg må dra raskt). Det var litt kjedelig..
Sååå spurte jeg om hvordan gubben fikk svar av gynekologen ang sin sædprøve, er det på helsenorge liksom? Hun så jo svaret på skjermen, men igjen må det være en gynekolog som ser på dem og vurderer ha som blir sagt. Han får enten en SMS om at alt er greit, eller en telefon med hva som er "feil", og at han skal levere en ny prøve om tre måneder. Det var visst ikke så uvanlig det, uten at det var noe videre galt. Håper ikke hun sa det fordi det var noe galt 
Ellers er magen liksom litt..rar. Det må jo være Letrozol som gjør det, for jeg bruker ikke kjenne noe i magen egentlig. Litt sånn..ubehagelig, og litt kvalm og litt sånn, ikke helt som det pleier. Håper det er normalt etter eggløsning.
Jeg er både spent og litt redd for om jeg er gravid, vi vil jo dette, men jeg er blitt så usikker på dette med flere egg ser det er nesten er litt ubehagelig. Føler meg kanskje ikke helt ivaretatt mtp vurderingen. Så redd for å komme i en situasjon som kunne vært unngått om det ble fulgt bedre med..