Svar på tråd

Og så må jeg le litt av meg selv, mens jeg stod der uten bukse i går (kommer tilbake til det), så bestilte jeg i desperasjon en slik Pregnancy readning (til)  :bookworm: :angelic::bag::knegg: Jeg var så oppgitt og lei, og så skygger på testene, og fikk litt håp opp, men ville bare vite NOE. Følelsen av å ikke ha kontroll er kjedelig. Og som jeg sa litt tidligere her, gubben er jo heeelt i mot sånt. Så sier jo ikke noe til han. Men TROR dere ikke han sjekket kontoen? Akkurat i går? :knegg: Er jeg som er økonomisjefen i hus, og jeg må minne han på å godkjenne efatkturaer liksom.. Og han bare "Etsy og Moonaurawitch (...) har stukket av med 113 kroner fra kontoen vår" :laughing002 Vanskelig å bortforklare den haha.. Og witch liksom, bare to streker under hva han tenkte om dette :bookworm::laughing002 Jaja.

Historien om hvorfor jeg var bukseløs er altså den at jeg ble så ivrig og spent, og hadde hele fire ulike tester klar til å dyppe - tre ulike g-tester og en EL test. Og jeg vet ikke med dere andre, men jeg får altså ikke til å tisse i en kopp pent :hilarious: Så når jeg drar fram den koppen så skvulpet det jo alle veier, på gulvet, trusen og buksen. Måtte rett og slett gå i dusjen etterpå! :laughing002 Men ja, mens jeg da stod der smålig desperat og så på disse fire testene, uten bukse, så bestemte jeg meg for å bestille denne "readingen".

Det stod hun svarte 1 time etter, dvs om du bestile når shoppen hennes var oppe, som var ca. 18-03 norsk tid. Det så jeg jo ikke før etterpå, men ok, smurte meg med tålmdighet og så på klokka resten av dagen. SJekket til og med mobilen i natt da jeg hørte et pling, men nei. Så nå er det jo blitt natt der, og over 24 timer siden jeg kjøpte. Skjønner jo at hun sikkert har nok å gjøre, men hun kunne jo latt være og sagt det tok 1 time (etter butikken åpnet). I tillegg til kjøpet sendte jeg også bilde, siden det kunne hjelpe å få kontakt, ikke hørt noe på melding heller, så får bare se om det kommer noe når shoppen åpner igjen i kveld da.

Back
Topp