Og så må jeg le litt av meg selv, mens jeg stod der uten bukse i går (kommer tilbake til det), så bestilte jeg i desperasjon en slik Pregnancy readning (til)

Jeg var så oppgitt og lei, og så skygger på testene, og fikk litt håp opp, men ville bare vite NOE. Følelsen av å ikke ha kontroll er kjedelig. Og som jeg sa litt tidligere her, gubben er jo heeelt i mot sånt. Så sier jo ikke noe til han. Men TROR dere ikke han sjekket kontoen? Akkurat i går?
Er jeg som er økonomisjefen i hus, og jeg må minne han på å godkjenne efatkturaer liksom.. Og han bare "Etsy og Moonaurawitch (...) har stukket av med 113 kroner fra kontoen vår"
Vanskelig å bortforklare den haha.. Og witch liksom, bare to streker under hva han tenkte om dette 
Jaja.
Historien om hvorfor jeg var bukseløs er altså den at jeg ble så ivrig og spent, og hadde hele fire ulike tester klar til å dyppe - tre ulike g-tester og en EL test. Og jeg vet ikke med dere andre, men jeg får altså ikke til å tisse i en kopp pent
Så når jeg drar fram den koppen så skvulpet det jo alle veier, på gulvet, trusen og buksen. Måtte rett og slett gå i dusjen etterpå!
Men ja, mens jeg da stod der smålig desperat og så på disse fire testene, uten bukse, så bestemte jeg meg for å bestille denne "readingen".
Det stod hun svarte 1 time etter, dvs om du bestile når shoppen hennes var oppe, som var ca. 18-03 norsk tid. Det så jeg jo ikke før etterpå, men ok, smurte meg med tålmdighet og så på klokka resten av dagen. SJekket til og med mobilen i natt da jeg hørte et pling, men nei. Så nå er det jo blitt natt der, og over 24 timer siden jeg kjøpte. Skjønner jo at hun sikkert har nok å gjøre, men hun kunne jo latt være og sagt det tok 1 time (etter butikken åpnet). I tillegg til kjøpet sendte jeg også bilde, siden det kunne hjelpe å få kontakt, ikke hørt noe på melding heller, så får bare se om det kommer noe når shoppen åpner igjen i kveld da.