Svar på tråd

Vet du, jeg vet ikke. Altså, det er jo ikke ondsinnet ment, men hun var vært tydelig på at hun mener vi skal være fornøyd med det vi har. Så det ligger litt i undertonen her.. Selv om hun "skal la det være vårt valg". Men, det hadde vært bedre at hun ikke sa noe, enn det hun sa i dag egentlig. Men er jo min egen feil, som drar det fram, så - jeg slutter med det fra nå. Jeg ønsker nok bare å dele (både glede og sorg) med noen, i håp om at de er like glad og spent som meg, jeg må bare innfinne meg med at dette blir jeg (vi) litt alene om. Er nok mange som vil himle med øynene, og kommer med kommentarer som "dere trenger jo ikke befolke hele verden alene" eller "har dere hørt om kondom, eller?" osv. Fikk slike kommentarer sist..

Takk for at du gir håp! Det kan jo være, jeg skal tillate meg og ikke gi opp håpet før i morgen altså! Jeg får menten på Onsdag, så da tas håpet fra meg uansett hehe. Takk igjen :)  Ja, det var det jeg og tenkte, var det nødvendig å SI det? Hun kan godt tenke det, men trenger ikke si det..

Back
Topp