CD 26 - 9 DPO
Nei, ble ikke positivt i dag. Så da får jeg begynne sikte meg inn på neste prøveperiode, avventer all "planlagging" til mensen kommer, vet at jeg trenger å gjøre noe da, som å bestille tester, se på datoer osv. Det er min lille "motivasjon".
Det er ikke så mange som vet at vi aktivt prøver, men jeg har en nær venninne jeg oppdaterer når jeg ikke får positiv test, jeg vet egentlig ikke hvorfor. Og jeg tror jeg må slutte nå, for det gjør meg bare lei meg, heller holde meg til de som gir meg gode følelser (har ei venninne som vet som ikke er dømmende, i alle fall ikke til meg
). Men ja, jeg sendte bilde av testene, og sa at det nok ikke ble Augustbarn. Og samtalen gikk nå, om jeg klarte å holde dette litt på avstand osv - jeg spurte hvorfor jeg trengte det? Jeg plager jo ingen, hun hører om det èn gang i måneden liksom. Ikke som jeg plager noen..og siste kommentaren var "Det er mange ting man ønsker seg, men må være greit og ikke få det og". Og jeg kjente bare at den..trengte jeg ikke i dag. Ble rett og slett kjempe lei meg. Hun mener det sikkert godt, men det er litt det jeg pratet om igår, at vi møter ikke forståelse egentlig. Jeg trenger ikke det heller altså, men jeg hadde ønsket at de som stod meg nærmest kunne bare være, ikke dømmende, til stede..
Dagens tester
[ATTACH]449187[/ATTACH]