CD 20 - 3 DPO?
Begynner å bli irritert over at det ikke skal gå ann å få bekreftet eggløsning, det er jo vanligvis ikke noe problem! Men dette skaper usikkerhet hos meg, og det gjør meg grinete
(stakkars folk jeg bor med).
I går var jeg jo litt raus og "valgte" den høye temperaturen, så det var sånn 50 / 50 sjanse for at den var rett. Håpet at I DAG, om den enda var høy da, da var det reellt. Vel, jeg våknet halvannen time før vi skulle opp, målte og fikk 36.40 - som er litt opp fra i går, ble veldig glad for det! Ble liggende og gnu litt, før jeg omsider sovnet, og sov litt. Tenkte jeg skulle måle kl.7 som er "rett tid", så jeg fikk det bekreftet. Men da var den 36.11 - som er "før eggløsningstemperatur" (fikk en slik i går og, men valgte som sagt å ta den høyere). Så da ble jeg irritert.. Prøvde å varme det først, men nei, da ble det enda lavere, prøvde andre siden under tunga, enda lavere . 35.99. Så da ble jeg bare irritert, for temperaturen skal jo være høyere når man begynner å røre på seg og "systemet" (kroppen) går i gang, ikke lavere. Så da ble jeg usikker på om jeg hadde lest feil, at det var 35.40 jeg hadde når jeg våknet først? Nei, ble bare irritert.. 

Valgte å bruke 36.40, som var den første jeg fikk (om jeg så rett, bruker ikke ha 35.40), da får jeg opp kryss og eggløsning på Søndag - som er rett.
Men det er fremdeles en sånn usikkerhet rundt det, for jeg trenger å få det bekreftet fra noe, hjelper ikke at "jeg velger å tro" for meg, jeg må ha bevis 

Og så blir jeg så oppgitt når jeg ikke får det. Tenk - i 20 år har jeg tempet i perioder, men aldri vært borti at det har vært et problem. Og testene er jo på et vis bevis, men ikke nok, for de viser bare at kroppen prøver, ikke nødvendigvis at det slippes egg. Det er det kun temperaturen som kan bekrefte. Noe min ikke vil, for tredje syklus på rad..... Noen kom med forslaget om det kan være corona som har klusset det til, og det var jo ikke dumt tenkt. Jeg hadde det i August.
Jeg hadde så god tro på denne syklusen, rekordtidlig eggløsning, mange tegn mtp. lyst og slim (ikke kjempe klare eggløsningssmerter, vet ikke om det er negativt), og har lyst å bare være spent og glede meg, men så drar dette ned så jeg bare blir usikker og pessimistisk. Jeg har jo MEST SANNSYNLIG hatt eggløsning (basert på at vi så det på ultralyd forrige måned, og jeg hadde samme trøbbel da), men jeg vil vite helt sikkert! 
Dagens sinnapost! 
[ATTACH]448626[/ATTACH]