CD 15
Nei, nå ramler himmelen ned altså! Skjønner ingenting skal jeg være ærlig
Jeg ønsket meg riktig nok at ting "var i orden", men at det skulle være SÅ i orden at jeg får positiv EL test på CD 15 hadde jeg aldri trodd! Har bladd meg igjennom chartene hos Fertility Friend de periodene jeg har tempet de siste 19 årene -og jeg har aldri eggløsning så tidlig! I kid you not. Så hva som har skjedd nå ANER jeg ikke, og vi er blitt skikkelig tatt på senga, dessverre! Vi prøvde å få inn kos i går på dagen (mannen hjemme med sykt barn), men ja, sykt barn.. Så nei, det gikk ikke. Så til kvelden MÅTTE vi følte vi, en UKE siden sist - krise på mange måter
Begynte så fint på badet, men når vi kom på soverommet så stod det en unge der
Søren og! Så vi fikk ikke lagt aksjer.. Og i dag er testen positiv, herlighet! Har prøvd etter alle kunstens regler og spurt om han ikke kan komme hjem i en pause eller noe, haha.. Huff, blir litt stresset altså!
Men ok, om jeg oppsummerer litt her - jeg blødde lengre enn jeg bruker denne mensen før - jeg sluttet på masse rare vitaminer, og har kun tatt det Fertility-greiene fra Protein jeg skrev om over - dvs. jeg fikk ikke startet før litt ut i syklusen, og fikk ikke tatt tre dager midt oppi her osv. Så ikke sikkert det hadde noe å si. Men jeg har også vært mer rolig i kroppen, fått sovet veldig mye mer, slappet av mye mer. Jeg har som sagt en kronisk sykdom her som gjør kroppen stressa i utgangspunktet. Og jeg har merket det har vært ekstra pes siste månedene, da klarer ikke kroppen roe seg, man kjenner at nervesystemet ikke er helt i vater. Temperaturen har vært heeelt fantastisk til meg å være (som jeg viste i forrige post), lav under mensen osv -det har vært veldig krøll i det siste, jeg tror egentlig det henger sammen med nervesystemet, for det har vært veldig vanskelig egentlig. Jeg prøver jo å slappe av, men kroppen lever litt sitt eget liv, dessverre. Det hindrer meg også fra å jobbe.
Temperaturen var SUPERLAV i dag, vet ikke hva det betyr? Type 0.5 lavere enn i går
Rett og slett er alt rart, men på en god måte, men ikke så god heller før vi får lagt inn aksjer. Hjelpe meg, dette MÅ jo være positivt - ja, altså, om vi får lagt inn aksjer sådan