Svar på tråd

CD 14

Jeg synes faktisk syklusen ser veldig bra ut denne måneden! Jevne og fine temperaturer, de to siste syklusene har det vært veldig annerledes enn de pleier for meg, og høy temperatur etter mensen. Da blir syklusen lang, for den trenger liksom litt jevn og lav temperatur før eggløsning virker det som. Så nå har den vært eksemplarisk lenge denne syklusen, om jeg får si det selv  :knegg:  Håper jo dette er et positivt tegn! Jeg hadde også lengre blødning enn jeg har pleid forrige mens, det OG jubler jeg for. Alt som er vanlig er positivt :angelic: Fikk tips om 1 mg Folsyre når man prøver å bli gravid og er over 40 år, så jeg skal doble dosen nå fremover. Tok første eggløsningstest i går, og det var som forventet (eller, kanskje litt sterkere enn jeg tenkte), så det lover godt! Skal ta en ny nå i ettermiddag :) Er også på plass blankt slim, så alt som det skal virker det som. Har hatt det en ukes tid før eggløsning, så det håper jeg betyr at eggløsningen ikke blir senere enn CD 23 i alle fall! Må få varmet opp gubben da, ble litt sånn stopp når det ble reising (blir så sliten :laughing002 ) og alt som har fulgt med, vært syke barn x flere hjemme og, så ikke bare å humpe når man vil :angelic: :laughing002  Humøret har vært litt bob-bob, men jeg har et annen underliggende greie som gjerne påvirker det, så når det blir litt ekstra som tar energi, og det tar mer enn jeg har, så er det gjerne der det merkes. Moralen forsvinner litt, hudløs og alt blir litt håpløst egentlig. Jeg hadde litt ekstra energi forrige syklus før eggløsning, så håpet kanskje det hadde en sammenheng. Men det er vel mer bare hvor energiøkonomisk jeg er som påvirker det. Jaja. Nå er vi nå etter planen ferdig med veldig mye utenfor huset, på godt og vondt - for jeg eeelsker å være sosial, elsker å pleie forhold med venner og familie, men så blir jeg så sliten av det, og en periode etterpå. Så det blir virkelig en dobbelt sorg, både å akseptere at det er sånn, og at det forringer livet mitt. Jeg gjør det selvsagt uansett, for jeg kan ikke begrense hele livet mitt. Jeg elsker dog livet vi har hjemme med egen lille-store familie, det fungerer veldig bra, og vi har laget oss et liv vi liker veldig godt :love7

Back
Topp