Svar på tråd

CD 12

Jeg tenker jeg begynner eltesting på CD 14 som jeg pleier. Jeg har aldri hatt tidlig eggløsning, så rundt dag 14 har jeg aldri fått den på uansett. Men gledelig nyhet, jeg mener jeg så litt blank slim nå - det bruker å komme en ukes tid før, så det er jo bra. Alt drar liksom ut, blankt slim (ikke i mengde, må liksom grave litt etter gull :knegg: ) i en uke minst, så når testene begynner å bli sterke så er de over flere dager nesten-positive. Og når de blir positive, så er de to-tre dager positive. Så bare sånn..aaaah, alt drar sånn ut.

Men, vi er tilbake hjemme - skulle egentlig bare være borte to netter, så tok ikke med meg vitaminene mine, skulle gjøre det enkelt, pakke lett osv. Men så ble vi plutselig værfast en natt til, så nåå var det greit å komme hjem til rutiner igjen. Eller ja, rutiner, minus syke barn. Så nå er sjansen stor for at gubben blir syk med feber (som de eldste her har) til eggløsning, det er jo drepen for sædceller. Så jeg hadde en riktig nedtur i går pga. det. Vi hadde corona i hus for to prøveperioder siden, og det gir jo utfordringer med å få lagt aksjer i det hele tatt, men også da kvaliteten pga. feber. Og gubben ble veldig dårlig, OG han var dårlig lenge, for fikk lungebettenelse etterpå. Så..ja. Og med lange sykluser så er liksom en "ødelagt" eggløsning ensbetydende med flere måneders utsettelse.

Om ikke annet så er forholdet og kjærligheten stor da, og barneønske. Urolig nok, med seks andre barn. Vi så stjerneskudd på Lørdag, og mannen sa "mitt ønske er at vi får det til" :love7 Det var det eneste han ønsker seg, så fantastisk romantisk da! (han er egentlig ikke veldig amorøs av seg hehe). Og tre netter for oss selv har vi og fått, det er nok mer enn vi har hatt alene på de siste tjue årene faktisk, og det føltes ikke egentlig godt heller :knegg: Altså, det å være så lenge borte fra familien, vi er veldig familiekjær. Jeg hater turnus av samme grunn, helt uten mening for meg å ha fri når de andre er på jobb/skole, og da at jeg jobber når de har fri. Vet noen elsker det altså, og det er helt greit og forståelig, men jeg er nok bare ikke helt den :)

Telte over testene her før helga, og ligger ca på 50 av eggløsningstester og g-tester (+ 4 digitale). Så det er bra, da er jeg klar for denne månedens dyst - til tross for dystre spådommer mtp. feber osv..

Back
Topp