CD 5
Snirkler seg avgårde - jeg skal være litt positiv da, i den forstand at noe rundt mens er positivt
Jeg synes jeg har blødd litt mer denne gangen, altså - over lengre tid. Vet ikke om det er noe mål i seg selv, men 2.5 dag mens er litt lite. Nå har det vært mer 4! Så det det bra. Alt som er "normalt" er bra, vil jo helst at systemet skal være normalt. Så begynte jeg jo å tenke om kanskje Q10 og alle rare vitaminer jeg har brukt noen måneder nå, kanskje har hjulpet? For når temperaturen ble så rar og ikke fikk bekreftet eggløsning de siste syklusene, fant jeg ut at eneste endringen jeg hadde gjort, var å tilføre mer som skulle hjelpe. Men det laget bare mer trøbbel, så da sluttet jeg sånn oppi DPO tid nå i syklusen som var. Så nå ble jeg usikker, helsike og hehe..
Men så kom jeg over en tråd her inne om noe jeg ikke har forsøkt, Inositol. Jeg fant på protein.no en bok som inneholdt litt av hvert. Ser jo det er en del av det jeg nettopp har kuttet ut, som sink, q10 og magnesium. Men jeg tester denne, den har da også denne inositolen. Dette står om det:
Så da kjøpte jeg to bokser, så ser vi. Da har jeg nå prøvd
(link her om noen andre ville sjekke det ut: https://protein.no/fertility-woman )
Ellers begynner nå håpet å komme tilbake, det er noe med når mensen er ferdig, så blir man liksom ferdig med sorgen og får "renset bort" alt som ikke ble. Så begynner man å se fremover. Og så hadde det vært spennende å se om kroppen bare har hold igjen, for fram til siste PP har det liksom vært "noe" som ble påvirket om jeg ble gravid. Vi har konfirmasjon i Mai, skulle i en annen, det var tiårets venninne fest, det har vært to runde bursdager (også sånn ti år mellom hver gang), og jentetur, sommerferien - det er jo også sånn som vil påvirke hele familien om vi får termin i. Nå vil jo en evt. termin være i August ved skolestart. Så nå er det liksom ingenting som en graviditet og fødsel er "i veien for". Ikke at man ikke kan være i bursdag og ikke være gravid, jeg har jo såpass mange barn at jeg har vært veldig mye edru og gravid/ammende i bursdager igjennom tiden 
Men det har vært godt å kunne dra på hotelltur med venninner og vi har kunnet kose oss med vin, prat osv. Det hadde fungert like bra uten vin, men ja, dere skjønner. Jeg har hatt så mange år med begrensinger (svangerskap og amming) at vi prater 14-15 år av de siste årene. Men i den store sammenheng er det bare en bagatell. Men kanskje har kroppen holdt igjen? For nå er der virkelig ikke noe planlagt fremover. Og jeg ønsker å se om vi får til en fin sommerferie, siden det uansett ikke ble noe baby som ville være liten og kanskje skrike tre måneder inn i ferien/i ferien. Det ville begrenset oss veldig. Nå harv vi ingen slike begrensninger til sommeren!
Prøve finne det positive..
Forrige syklusen kom eggløsning på dag 23. Da var det lange dager, siden jeg begynte teste for eggløsning på dag 14. Jeg hadde jo et håp om at eggløsningen kom tidligere pga. vitaminer osv, men det endte da opp med å bli en liten uke senere enn den bruker være. Har litt varierende lengder, men dag 20 kan jeg kanskje håpe på, men vi får bare se videre. Ikke usannsynlig at det drøyer mer enn 23 dager denne gangen..