Svar på tråd

Rettelse: PP 8 - CD 1

Ja, etter at jeg postet innlegget kom jo mensen. Og er jo forsåvidt glad for det når testene var negative, håpet var ute for flere dager siden. Jeg har testet positivt på alle på 9 DPO. Men ja, positivt at den kom i dag, så ble lutealfasen 10 dager som den bruker - OG det betyr at jeg hadde eggløsning på CD 23 som testene indikterte. Tempteraturen har jo vært helt på bærtur, uten at det har rot i manglende eggløsning.

Prøver å holde motet oppe, og har oppsummert flere "bra" ting med at det ikke ble noen baby nå:

- Terminen ville blitt 14. Juli - det er midt i fellesferien. Det betyr kanskje at det er litt ustabilt på fødeavdelingen, og på helsestasjonen (vanskelig med oppfølging i en liten kommune fant jeg ut sist jeg fødte i en sommermåned)

- Det er rom for en ferie med barna vi allerede har, vi har hele sommeren sammen uten baby.

- Jeg får drikke alkohol på 40 års fest jeg har gledet meg til i årevis!

- Høstbarn er ganske okei, de fleste barna vi har fra før er født da, fin årstid egentlig.

- Har litt mer tid på oss å få minstemann til å lære seg å sove :knegg:

Så er det jo litt ting jeg prøver å ikke tenke på, som aldersforskjellen det nå blir, enda en måned det ikke går. Og at jeg blir en måned eldre. Vi hadde håpet på graviditet nå, så kunne vi avslørt det i Jula når vi får besøk av nær familie.  Vet jo at det uansett kunne gått galt, jeg har jo statistikken i mot meg der og, om jeg skulle bli gravid. Jeg har også to små t-skjorter jeg hadde håpet minstemann kunne brukt nå i sommer som avsløring, type "jeg skal bli storebror" t-skjorter, de er nok for små nå, og passer jo selvsagt ikke for sesongen. Men det er jo min egen feil som i gledesrusen over at vi skulle prøve, tenkte det kom til å gå fort, og kjøpte disse før sommeren  :knegg:

Har ellers brukt 1.mens dag til å kjøpe inn flere eggløsnings- og graviditetstester fra Babyplan. Skulle også kjøpe ny temperaturmålet hadde jeg bestemt meg for, det fra MakeSure er altså såå ræva. Styr unna, legger heller i en hundrelapp å få et med lys, minne og ikke bruke 2 minutter på å måle :knegg: Det var tilfeldigvis tilbud på Babyplan! Så det var jo flaks! Om man kjøpte for over 400 kr, så fikk man med blant annet termometeret jeg skulle ha :smiley-bounce012 Testene alene ble jo over 400 kr, så det passet jo perfekt :)

Back
Topp