Gamle regninger.

Skytten84

Glad i forumet
Hva gjør dere med gamle regninger? Da tenker jeg på som er betalt på nettet, rydder i permer og har mange gamle betalte fra 2007/2008 osv..

Jeg har alle i permer fra det året og etter året er slutt legger jeg de i eske på loftet:)

Seigdame skrev:
Bruker kun efaktura!Enkelt og lønnsomt ;-)
Om jeg får kastes de etter betalt.

brenner de eller klipper de i bittesmå biter (makulerer uten makuleringsmaskin):)

Tar vare på de en liten stund etter forfallsdato deretter kastes de. Ser ikke poenget med å ta vare på regninger som er betalt. 

Kaster det som er ett år gammelt :)

FancyPants skrev:
Tar vare på dem i 1-2 år, deretter kaster jeg dem. Setter de inn i perm, med skilleark månedsvis.

Tar vare på dem en liten stund etter forfallsdato, så kaster jeg dem.. 

Orker ikke ta vare på de nei, har nok papirer :P

her så tar vi vare på alt i 10år,men så er mannen her selvstendignæringsdrivende så han er pliktig
Etter det så har vi normalt levert det til regnskapskontoret så har de makulert det for oss

Sparer på dem i ca ett år, har et greit system med en sånn brev-perm med masse lommer i. så putter jeg de ubetalte regningene i den fremste lomma, og flytter de til "betalt"-avdelingen når de er betalt. Har også en lomme til lønnslipper, en til forsikringer, kvitteringer og ting som er lurt å spare på, og en lomme med regninger fra i fjor. 

Back
Topp