Gamle klesplagg

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Har dere noe av det?

Her har jeg bl.a. en 14 år gammel nike joggebukse som lever i beste velgående. Litt falmet, og blir kun brukt her hjemme, men utrolig god!
Har og en bergansjakke som nok er rundt 10 år gammel. Like fin enda, men mye brukt!

Har dere noe av det?

Her har jeg bl.a. en 14 år gammel nike joggebukse som lever i beste velgående. Litt falmet, og blir kun brukt her hjemme, men utrolig god!
Har og en bergansjakke som nok er rundt 10 år gammel. Like fin enda, men mye brukt!
Jeg har kjoler fra ungdomskolen som henger i skapet. Mest selskapskjoler (lange, halvlange sorte).

Har ei bukse fra ungdomsskolen som er i bruk enda (eller ikke nå som jeg er gravid) ellers har har flere av farmors gamle strikkegensere som brukes flittig og flere er 30-40 år gamle :) nydelig håndtverk :)

Har en adidas joggedress, men knapper selvfølgelig :p kjøpte den under min tid som spice girls blodfan :p mel c var favoritten :)

Har en grell treningsdress (som det het den gangen) fra -94/95, arvet av mamma. Flittig brukt på karneval og temafester, men også litt i smug hjemme :joyful:

En hvit ed hardy tights. Drit stygg! Men minner og behagelig . Grei til hjemmebruk ;)

Har ett og annet gammelt plagg ja

Nei, klærne mine er max et par år gamle.

Jeg har en del gamle plagg som fortsatt benyttes. Jeg jobbet i klesbutikk ved siden av videregående skole (16 år siden jeg gikk første året), og da jeg gikk på universitetet. Jeg shoppet stort sett klær for hele lønningen min, og noe har blitt spart:) Det er allikevel mye av det som har blitt gitt bort av moteriktige årsaker:p

Jepp. Har klær som fortsatt brukes 15 år etter de ble kjøpt ;) Men det er ikke type jeans og gensere da men litt mer spesielle kles plagg ::)

Har ett skjørt fra 10.klasse. ett langt.. Det verste er at nå må jeg dra den over puppa og ha belte under for å holde den oppe da... :o

To Bergansjakker og de er like fine nå som da jeg kjøpte dem for 11 år siden :-) Ellers har jeg en gammel dongeribukse som jeg bruker hjemme. Den er sikkert 15 år gammel og så tynnslitt at det er rart den henger sammen :-p

Har dere noe av det?

Har masse vintage, kjoler fra 50- og 60-tallet :)

Back
Topp