Gamere?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Noen som gamer?
Pc? Xbox? PlayStation? Nintendo?
I såfall, hva da? :D
 
Ja!:shy:
Spiller på classic mini versjonene av Nintendo, Ark på PS4 og på Switchen gikk det i Zelda (venter på neste!), går nå mest i Donkey Kong egentlig:)
 
Ps4 og generelt Nintendo :happy: vurderer å lete fram N64 igjen, fikk lyst å spille ocarina of time :Heartred
 
Er gamer innerst inne, men har ikke hatt så mye tid eller overskudd til å prioritere gamerjenta i meg siden mini kom.

Men spiller Guns of glory på mobil akkurat nå, mmo spill.
Tidligere har det vært veldig mye world of warcraft.
Men aldri helt blitt dus med spillkonsoller, selv om jeg har spilt min del av klassisk Nintendo opp gjennom årene :rolleyes:
 
Nei, ikke så mye gaming her altså :hilarious:
Var hekta på sims da jeg var ungdom.. men hvem vet. Sambo fikk ps4 i bursdagsgave så kanskje jeg finner noe å bli hekta på!
 
Nei, har ikke tid til sånn ;) venter jo nr 4, har hund og katt og mann, så det sier vel seg selv.
Mem var kjempe god på mario cart på nintendo 64.
Har den maskinen enda, pluss at ungene har nintendo wii, ps3, ps4, xbox, og hver sin ds.
 
Har du spilt nye zelda på switch? Mannen min har surra gjennom det nå siste mnd, han sier det er utrolig bra!
Har ikke skaffet meg switch, vet egentlig ikke helt hvorfor.. Men elsker generelt zelda serien :happy: så nesten verdt å kjøpe for det
 
Nei, har ikke tid til sånn ;) venter jo nr 4, har hund og katt og mann, så det sier vel seg selv.
Mem var kjempe god på mario cart på nintendo 64.
Har den maskinen enda, pluss at ungene har nintendo wii, ps3, ps4, xbox, og hver sin ds.

Rekker de å spille på alt? :)
 
Har spilt mye før, pc for det mest. World of Warcraft, noe Skyrim. Selvfølgelige Wii med SuperMario:shy: Med full jobb, og to barn blir det sjeldent tid.
 
Gammel CS gamer her. Herreguuuud som jeg savner den tia. Nå blir jo livet litt roligere for min del, så har satt opp en ny gamer pc og jobber med å få internett hjem i huset. Såååå klar for å komme inn i gamingverdenen igjen :smiley-ashamed005
 
Helt klart! Akkurar nå har meg en liten pause på sofaen mens jeg prøver å lære meg mekanismen i Sekiro. Spiller en del når jeg har tid. Jeg har en svakhet for from software spill, men også mindre krevende og avslappende spill, alt fra Fallout 4 til RiME OG Journey. Samboeren liker best strategispill på pc'n og dattera på 13 spiller fortnite og Sims av og til. I tillegg spiller vi brettspill.
 
Back
Topp