Game of thrones

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Endelig har det begynt igjen:-) :drunken_smilie :cool05 :smiley-bounce015 :hug007

ser ikke på det :p

OH YEAH :dance011 :dance008 :cool05 :blob5 :happy093 :gen014 :excited001 :happy
Har den på pcen og skal se den ikveld:D

Så den for ikke lenge siden, meeeget god start:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ååååh, nå gleder jeg meg enda mer til og se den:D Har spart på den noen dager nå;):):p

Ja, det er kjekt å ha noe å glede seg til:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Har sett den nå og gleder meg masse til neste episode:D:p;):)

Ooooh gøy! :D Har lest de første 2 bøkene og sett de 2 første sesongene av TV-serien, men det er merkelig hvor liten tid man har hatt til å lese de siste 7 månedene gitt ;):p Har alle bøkene liggende..

Hehe, jeg kjenner meg igjen i den, har ikke orket å begynne på ei ny bok etter Anette ble født:-)

Hehe, jeg kjenner meg igjen i den, har ikke orket å begynne på ei ny bok etter Anette ble født:)

Nei når skulle man fått tid til å lese den? Ikke sover han no særlig på dagen, og når han først sovner på kvelden, er det hundre ting å gjøre og etterpå segner jeg bare om i sofaen eller går og legger meg jeg også :p

Nei når skulle man fått tid til å lese den? Ikke sover han no særlig på dagen, og når han først sovner på kvelden, er det hundre ting å gjøre og etterpå segner jeg bare om i sofaen eller går og legger meg jeg også :p

Rart med det der ja:-)
Tenker på deg hver gang jeg ser dragene til hun blonde berta jeg har glemt navnet på:-)

Rart med det der ja:)
Tenker på deg hver gang jeg ser dragene til hun blonde berta jeg har glemt navnet på:)

Hahahaha skulle gjerne hatt dem ja!! :D Det hadde vært no det! :rolleyes: *drømme seg bort*
..men så er jeg vel blant få utskudd over 15 som virkelig skulle ønske Hogwarts tok inn utvalgte gomper fra vestlandet også ;):p

Men vi har drager her i huset vi altså ;):rolleyes::p:D

1365083185104.jpg1365083203881.jpg1365083215215.jpg

Back
Topp