Drømmer&håper88
Glad i forumet
Når jeg går inn på innlegg så får jeg ikke skrevet uten at jeg skriver under fra hva andre har skrevet.. Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har iphone 5Hei, hvordan du får opp valg om skriving på appen er dessverre veldig avhengig av hvilken telefon/nettbrett man er på. Jeg foreslår at du forteller hvilken du har, så er det sikkert noen her som har den samme som kan forklare deg hvordan det fungerer![]()
Jeg har iphone 5bruker trådløst nettverk hjemme, det funket før, men de siste 3 dagene har det vært sånn
Venter en liten prins 9 November <3
Oki skal prøve å se om hvordan jeg får til detHmm.. da ville jeg prøvd å avinstallere og installere appen på ny![]()
Gjorde det nå, og er akkurat sammeHmm.. da ville jeg prøvd å avinstallere og installere appen på ny![]()
Gjorde det nå, og er akkurat samme![]()
Har settDa må det dessverre være en innstilling eller noe på mobilen din![]()
Det tror jeg er nytt etter siste oppdatering!Takkda må jeg trykke på den hver gang jeg skal skrive nytt
trengte ikke det før, men det får gå
![]()
Venter en liten prins 9 November <3
Jeg sliter også med appen. Får ikke byttet sider når det er mer enn 1 side i et innlegg. Sliter både på mobilen og på paden min![]()