Galt med appen??!

Hei, hvordan du får opp valg om skriving på appen er dessverre veldig avhengig av hvilken telefon/nettbrett man er på. Jeg foreslår at du forteller hvilken du har, så er det sikkert noen her som har den samme som kan forklare deg hvordan det fungerer :)

Hei, hvordan du får opp valg om skriving på appen er dessverre veldig avhengig av hvilken telefon/nettbrett man er på. Jeg foreslår at du forteller hvilken du har, så er det sikkert noen her som har den samme som kan forklare deg hvordan det fungerer :)
Jeg har iphone 5:) bruker trådløst nettverk hjemme, det funket før, men de siste 3 dagene har det vært sånn:(

Venter en liten prins 9 November <3

Jeg sliter også med appen. Får ikke byttet sider når det er mer enn 1 side i et innlegg. Sliter både på mobilen og på paden min :(

Har du prøvd å trykke på "pil knappen" øverst til høyre? Da får du opp en meny hvor du blant annet kan velge "reply" :)

Jeg sliter også med appen. Får ikke byttet sider når det er mer enn 1 side i et innlegg. Sliter både på mobilen og på paden min :(

Sliter med dette jeg og! Må gå ut og inn av tråden for å bytte side.... Har vært sånn en ukes tid nå!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp