Galskap?

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg innser dette høres helt rart ut, men igår kjøpte jeg vogn... Den var brukt og derfor veldig rimelig, men jeg er ikke 12 uker på veg engang... Og jeg innså det ikke før etterpå hvor tidlig det var.. Så nå er jeg skikkelig lei meg for at jeg gjorde det, og angrer skikkelig :S føler meg gal

Sent from my iPad using BV Forum

*Snike frå oktober*
Sist kjøpte eg brukt vogn i uke 7 ;) Men viste seg å v ein anna type enn den eg skulle ha, så fekk solgt na samma veko :P
Kjøpte ny brukt 2 veke seinare, og den blei brukt t snuppo ;)
Vogninnkjøp e allerede planlagt t denna spiro, må berre få solgt den me har fyst :P

Jeg synes ikke det er galskap! Fant du en rimelig og fin brukt vogn sparer du masse penger :) ikke sikkert du kunne gjort samme kjøpet senere i svangerskapet! Kos deg med kjøpt vogn, plutselig har det gått flere uker og alle andre har også kjøpt vogn :)

Da er det galskap og skaffe seg vogn med bag på før mann blir gravid og håper på att mann får brukt den en dag. Jeg har gjort det med to vogner som står klare her hehe Vesla bruker den ene da.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Hehe, jeg skal kjøpe vogn på mandag, brukt simo classic. Og jeg er bare strax 10 uker :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du har kanskje en litt ekkel følelse i magen, "tenk viss det ikkje går bra", men kos deg med vogna du :)

Legg den sammen, slå den opp, prøv å legge den i bilen, trill rundt i stua, evt. bytt mellom sportsdel og bagdel etc, etc. Huska eg kosa meg veldig med alt sånt den kvelden eg kom heim med vogn sist gong!

Eg fekk veldig trang til å "bygge reir", og det er nok viktigare for oss mødre enn det mange menn kan forstå. Eg holdt meg til å bare sjå ganske lenge, men hadde eg funne vogna tidligare, så hadde eg nok kjøpt tidlig eg og :)

Kva vogn har du kjøpt??

Jeg er 11 uker på vei, og satt igår og leita gjennom finn.no etter vogn. Fant ei jeg ville ha, og prøver nå å få overtalt samboer til å la meg kjøpe den! :) Finner man billige flotte vogner er det bare å kjøpe, om man er 6 uker eller 6 måneder på vei! :)

Men jeg har bestemt meg sånn halvvegs for at hvis det er ei lite jente i magen, så vil jeg selge den og kjøpe denne!ImageUploadedByBV Forum1393508207.426516.jpg

Det er ikke galskap :-) :-) Jeg har kjøpT setet etter tantungen min, FøR lille var i magen ;) Kan ikke la gode dealer gå fra seg!
GGratulerer så masse med innkjøp- herlig å sr det stå i hus- er det ikke :)

det er definitivt herlig! Men guud på babysjuk jeg er nå! Haha! Hunden skal ha tøffe 6 mnd! Vis vedlegget 52199

Haha :D ser ut som om hunden kan like den slags oppmerksomhet <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha :D ser ut som om hunden kan like den slags oppmerksomhet <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Vel, han var litt ukomfortabel akkurat der, men oppmerksomheten nyter han ja! Bortskjemte gullet mitt dette, blir nok tøft for han og meg sånn sett når bebisen kommer. Men helt utrolig hva han finner seg i! Føler meg trygg på han med ungen :)

Gratulerer med vogn! Ikke dumt å kjøpe vogn tidlig.
Jeg kjøpte vogn tidlig når jeg venta førstemann. Klarte ikke vente. Og svigerfar syntes det var så stas, så han betalte. Hadde klart alt mange mnd i forveien. Men det var jeg glad for. Orka ikke det siste mnd.

Kjempe søt hund du har. Så gossin da!! ♡
Blir nok stas med en ordentlig baby. Kjenner jeg er skikkelig babysjuk selv om dette er nr.3. ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så gøy! Gratulere me vogn !
Skjønner at du føler det kanskje var tidlig og sånn mn så lenge du fant en du ville ha til en god pris så tenker jeg go for it! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Gratulerer med vogn! Ikke dumt å kjøpe vogn tidlig.
Jeg kjøpte vogn tidlig når jeg venta førstemann. Klarte ikke vente. Og svigerfar syntes det var så stas, så han betalte. Hadde klart alt mange mnd i forveien. Men det var jeg glad for. Orka ikke det siste mnd.

Kjempe søt hund du har. Så gossin da!! ♡
Blir nok stas med en ordentlig baby. Kjenner jeg er skikkelig babysjuk selv om dette er nr.3. ♡

Hehe, samboeren sier alltid vi ikke har det travelt osv, men jeg synes det er like greit å begynne tidlig og heller spre det litt utover, så skal jo 2. Trimester være den beste perioden også, så prøver å utnytte tiden godt :) så er vi midt oppi huskjøp og alt! Tenker derfor også på å spre kostnadene ^^,
Nå har jeg vært babysjuk i flere år, men det er 1000 gang værre med en på veg! Vil ha den NÅ! :P blir jo helt sliten av å tenke på det, og drømme om det, og vente -.- glad for at jeg har hunden, Karius; fungerende baby i 3 år snart <3

Høres ut til at du er veldig klar for å bli mamma. ♡ Kos deg med innkjøp. Ta litt etter litt er veldig lurt. Da får dere ikke en stor smell med å kjøpe alt på en gang.

Høres ut til at du er veldig klar for å bli mamma. ♡ Kos deg med innkjøp. Ta litt etter litt er veldig lurt. Da får dere ikke en stor smell med å kjøpe alt på en gang.

Vel, jeg føler meg veeeeldig klar ! Men jeg vet jo ikke sikkert før ungen faktisk kommer, da :) <3

Back
Topp