Galskap!!!

Zera

Forumet er livet
Ja, det er fan meg galskap ute nå!!!
Folk kjører hissig, legger seg feil i alle kryss og rundkjøringer, bruker ikke blink lys, tuter å kjefter, viser finger osv.. På kjøpe senter er det ikke noe bedre!! Folk buser i vei, tar ikke hensyn, sukker å stønner, sniker i køen ect..

Trodde man sku kose seg i førjulstiden jeg[8|]

Nei, takke meg til at jeg og familien reiser bort fra galskapen i morga!!

God jul!!! :):)

ja de som sier folk blir så hyggelige i juletia kan bare gå å bake kanarifugler...

Sier sitt!!
Prøver å smile å være hyggelig, men ikke lenge jeg gidder det når folk oppfører seg sånn!! Slakker ned farten så folk får komme seg ut på veien om det er mye kø, får ikke så mye som et smil eller et lite nikk en gang.. Og ja, jeg gjør så pass om noen er så "snill" med meg :)

ORIGINAL: Qualitas

ja de som sier folk blir så hyggelige i juletia kan bare gå å bake kanarifugler...

Amen!

Heh!
Jeg tror kanskje Molde er ekstra ille, for jeg ser en haug med statusoppdateringer på facebook som sier nesten nøyaktig det samme som deg[:D]

Og vi reiser frivillig til galskapen på torsdag..

Du sier noe der ja... hadde en tur på senteret istad, bare gærninger over alt[:-]

ORIGINAL: Qualitas

hihih[:D]

[:D][:D] ja det er ille! Mye underholdning i et parkeringhus nå om dagen..og jammen glad jeg er ferdig med gaver og andre innkjøp! [:D][:D]

ORIGINAL: frøken plaske

Du sier noe der ja... hadde en tur på senteret istad, bare gærninger over alt[:-]

ikke bare gærninger[;)][8D]

Back
Topp